Hotel Restaurant Haeneveld

Openingsuren
Nu gesloten Toon alle uren
Toon telefoonnummer Email Website Facebook

Koen
Koen beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Uitstekend

Zeer vriendelijke gastvrouw , aangename sfeer , zeer lekker eten, niet te veel en zeker niet te weinig . Kortweg een echte aanrader , wij komen zeker terug

Mireille
Mireille beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Verhouding prijs/kwaliteit

gezellig,warm,knus!

we komen zeker terug!! altijd in orde een van mijn favoriete restaurants een dikke pluim ook voor de gastvrouw!

Roger

Aangename avond in 't Haeneveld

- Zeer vriendelijke ontvangst - Gezellig interieur - Prima keuken : meer dan voldoende eten en drinken - Grote privé-parking - Komen zeker nog eens terug en dan met overnachting

Kwaliteit en gezellligheid

Zeer goede bediening, uitstekende kwaliteit en presentatie. Zeer goede prijs/kwaliteit Er wordt niet gehaast, men krijgt de tijd om lekker te genieten en ook de timing tussen de onderscheiden gerechten is perfect

Lieve

Mooi gelegen, (h)eerlijke keuken

Warme ontvangst, voldoende tijd tss de gerechten zodat alles z'n tijd hft om wat te verteren. Lekkere keuken, goede gastvrouw. Ook zeer gezellig qua sfeer. Nodigt uit om terug te komen.

Hubert

Super lekker

Duifje was supermals, mooi rosé gebakken. Borden mooi gedresseerd. Vriendelijke bediening. 1 minpuntje: de verwarming in de bar mocht iets hoger staan. Anders alles dik in orde!!!

Guy

Diner op zondag

Rustieke omgeving,ruime parking en zeer bereikbaar. Prima keuken en zeer vriendelijk onthaal

Guus

aan te bevelen

Ve Zeer vriendelijke ontvangst. Bereid om het menu aan te passen.

aangenaam eten in rustiek kader

Een aangename lunch in een rustiek kader

Danil

VerplichtAangenaam en verzorgd

VerplichtZeer mooie omgeving - alleen de keuken vond ik iets minder