Openingsuren
Nu gesloten Openingsuren
Toon telefoonnummer Email Website Facebook
Oktober2018
Ons profiel op resto.be zal niet meer geupdate worden.
U kan altijd terecht op onze site voor de openingsuren, à la carte gerechte, menu's, seizoen menu's, events en dergelijke.

mvg,
Kim
"Culinair genieten in een groene omgeving."

Deze familiezaak, die al meer als 27 jaar door de familie Van den Balck wordt uitgebaat, kadert in een oase van rust en bevindt zich midden in het groen. Dit prachtig natuurdomein stond vroeger bekend als “Het Lille” en wordt omringd door vijvers. En op die manier is de naam “Lillebroeck” ontstaan.

Met mooie fiets- en wandelroutes die langs en rondom ons passeren, is onze zaak een ideaal rustpunt of tussendoortje voor fietsers, wandelaars & zelfs ruiters.

Bij ons bent u aan het juiste adres voor een snelle lunch en/of drankje, van à la carte gerechten tot onze Menu. ( keuken doorlopend open ) Onze zaak is gemakkelijk toegankelijk voor mindervaliden.

Wij verzorgen al uw feesten, events of familiegelegenheden tot in de puntjes, van bedrijf-events, personeelsfeestjes tot communiefeesten, trouwfeesten, ... Hiervoor werken wij rechtstreeks samen met onze gespecialiseerde partner in events;

Plage de la foret

Op onze ruime parking kan u uw wagen, fietsen, bussen en zelfs uw paard kwijt.

Groetjes,
Team Lillebroeck

Over ons

This kitchen is seasoned with love.

- Kim,

Een groene omgeving, een Franse keuken en ideaal voor allerlei soorten feestjes: dat zijn de drie kernbegrippen die Brasserie Lillebroeck in Berg het best omschrijven. Het familiebedrijf, dat midden in een rustige omgeving ligt, serveert seizoensgebonden gerechten en suggesties van de chef. Zowel voor de snelle hap als voor een uitgebreider diner bent u bij ons aan het juiste adres. Onze menukaart is namelijk heel uitgebreid: van een croque monsieur tot een kreeftenmenu. Met aangepaste wijnen maken we uw etentje compleet. Wie gewoon wil genieten van een glaasje wijn of een biertje kan op ons rustgevend en verwarmd terras terecht..