Beoordelingen van De Watermolen

Online reserveren
8.8
Ruth
Deze beoordeling is geschreven na gebruik van de promotie: Un lunch magistral
Beoordeeld op: 18/10/2019
Ruth beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Gastronomie

Heel lekker en de bediening was top!...

Heel lekker en de bediening was top!

Kato
Kato beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

gewoon top

Alles was af. Top keuken. Zeker en vast een aanrader.

Mieke

De Watermolen stond al geruime tijd op het...

De Watermolen stond al geruime tijd op het lijstje, De Restodays bieden dan ook een unieke gelegenheid om nieuwe restaurants te ontdekken. De menu was zeer uitgebreid, heel lekker, mooi gepresenteerd en de porties meer dan voldoende, het bijgeven bij het hoofdgerecht hoefde niet echt, de wijnen pasten perfect en werden voldoende bijgeschonken. Heel vriendelijke en professioneel bediening. De koffie was vergezeld van een groot bord gevuld met lekkernijen. Heerlijk gewoon. Klein minpuntje, er werd wel heel duidelijk aangegeven dat de reservatie via Restodays geboekt was wat ons een dubbel gevoel gaf. Maar voor ons toch een gezellige avond met een culinair genieten.

Werner

zeer goed restaurant

zeer goed restaurant , lekkere keuken en vriendelijk onthaal !

cecile

fijne avond

het was super lekker, het personeel fantastisch, het kader geweldig. zeer fijne avond gehad om zeker nog eens te herhalen ! bedankt De Watermolen bedankt resto days

Koen

Lekker gezellig

De restodays menu vond ik zeer evenwichtig opgebouwd. We hebben echt lekker gegeten. Enkel het nagerecht kon nog iets beter denk ik. De service was zeer goed, maar mocht misschien iets "familialer". Volgens ons was het bijgeven van vlees, groeten en aardappelen niet echt nodig bij het hoofdgerecht. Wat wij ook vreemd vonden was dat we precies andere zaken bijkregen, dan dat wat op de menu vermeld was. Het kaasplankje mocht ook iets uitgebreider.

Brenda

Heerlijk eten

We hebben echt genoten van het eten. Het kader was ook aangenaam, alleen werden we wel heel dikwijls bijgeschonken met water, wijn, waardoor ons gesprek regelmatig onderbroken werd. Maar dat is het enige minder goede puntje. We komen zeker nog eens terug.

Gunter

Eten, sfeer en bediening op niveau

Mooi verzorgde gerechten, niet enkel qua smaak maar met ook visueel. Top bediening, het ontbreekt je op geen enkel aan eten, drinken, sidedishes, aandacht,.... Alom tegenwoordig zonder storend te zijn, van het moment dat je de deur opendoet tot het moment dat je vertrekt. De omgeving (bar en eetruimte) stralen rust uit en geven een zicht op wat komen gaat via de kunstige foto's aan de muren

Hugo

Genieten in ruim kader.

Dit restaurant straalt rust uit en is tevens een moi huis om te overnachten. De gastronomische keuken is prima en de dienstverlening en servive van het personeel is tegelijk professioneel en zeer vriendelijk. Een aanrader!

Steven

Zet degelijk maar niet uitzonderlijk

Het was een fijne ervaring, maar ik ken in deze categorie resto's betere kandidaten.

Viviane Defour
7 Beoordelingen
Beoordeeld op 28/08/2016

Als je betere adressen weet dan vermelden , want deze is toch één van de toppers ....

×

Word lid van Resto.be

Onze MyResto community telt al meer dan 385 000 leden!

Door je te registeren heb je toegang tot extra fuctionaliteiten waarmee je nog vlotter je favoriete retaurants ontdekt en boekt:

Ontvang gepersonaliseerde promoties
Beheer je persoonlijke lijsten (wishlist, favorieten, restaurants reeds bezocht,…),je online reserveringen, beoordelingen en persoonlijke gegevens, …
Reserveer al in avant-première de beste plaatsen voor de RestoDays evenementen.

Registreer met je Facebook account

Aanbevolen

De gemakkelijkste manier om in te loggen bij Resto.be

of

Vul onderstaande gegevens in