We hebben nog geen foto's van dit restaurant
Een foto toevoegen
Woensdag
Toon telefoonnummer Email

Bruyninckx

Super lekkere ovenverse Pizza's

Voor een lekkere echte ovenverse autentieke Italiaanse pizza is dit het adres in Kasterlee . Altijd een leuke ontvangst met een Italiaanse smile . Wij kunnen dit adres echt aanraden !

Alain Taks
Beoordeeld op  30/10/2016

Al die andere beoordelingen al eens gelezen Bruyninckx C alias Mevr. Lenaerts?

Alain

Dit was NIET oké!

Omdat we zonder reservatie geen plaatsje meer vonden in "Den Nieuwen Bosrand" waar we altijd(!) lekker kunnen eten, moesten we iets anders zoeken. Deze "Italiaan" dan maar eens proberen. En het zal ook bij ons bij deze ene keer proberen blijven :) De ontvangst was allesbehalve vriendelijk, op onze bestelling moesten we héél lang wachten (ong.90 min.) en het eten viel dan ook nog heel erg tegen. Absoluut zijn prijs en het lange wachten niet waard. Als compensatie bood de norse uitbater ons een "drankje van de chef" aan... we hebben geweigerd en ons snel uit de voeten gemaakt. Enkel door zijn commerciële ligging in het centrum van Kasterlee zal deze wansmakelijke zaak telkens nieuwe mensen lokken die daar voor de eerste en laatste keer binnenstappen. Spijtig want dit zou zo snel mogelijk moeten verdwijnen!

Bruyninckx Chantal
Beoordeeld op  12/03/2016

Helemaal niet akkoord , uiterst vriendelijke ontvangst altijd met een grapje . Iedereen heeft zijn goede en slechte momenten ook het kliënteel . Mevr. Lenaerts

Nathalie

Eerste en enige keer

Gaan eten met 4 personen met flair-bon. Onthaal niet vriendelijk Aan telefoon door gegeven vis (1) of vlees 3). Als we daar waren was het net omgekeerd 3 vis en 1 vlees, maar hij zou dit oplossen. Inderdaad 3 vlees, waarvan 1 ander soort, 1 taai dat het zelfs met steakmes niet te snijden was en 1 zo rot als iets. Werd zelfs niet gevraagd heeft het gesmaakt, was duidelijk aan de volle borden te zien die ze moesten afruimen. Echt slecht, dat dit nog open kan en mag zijn!!!

Wim

Niet voor herhaling vatbaar

Een hele tijd geleden hadden we er ook met 4 personen een 4 gangenmenu gegeten. De hoofdschotel was toen zeker niet slecht en de portie was toen zeker voldoende, maar de portie die we nu voorgeschoteld kregen????? Na 6 beten hadden we alles op. We zijn achteraf nog bij McDonalds gestopt.

Peter

Hopelijk gaat hier de microgolf nooit kapot

Begin december stapten we dit "authentieke italiaanse restaurant" binnen in de hoop een lekker menu te eten.We werden verwelkomd door de valentijnsversiering die men uit het oog verloren was. Het voorgerecht bestond uit een eenvoudige bruschetta die vreemd genoeg afgekruid was met kaneel of ras-el-hanout. De antipasti bestand uit 4 schellen charcuterie van bij de slagerij met balsamico (lekker authentiek). Het hoofdgerecht, lasagne, was amper warm, alweer gecamoufleerd met iets kaneelachtig en zeer waterachtig.Daarnaast waren de lagen naast elkaar in plaats van op elkaar gestapeld. Toe we de ober lieten weten dat we niet echt tevreden waren met het hoofdgerecht kregen we als antwoord een lachend " Ja maar het is wel à-la-minute hé". Na een droge teleurstellende tiramisu en een moment stilte voor de dode kreeft in het aquarium zijn we zo snel mogelijk vertrokken.

werner

nooit meer

met groupon gaan eten met 4 pers. de reservatie vond hij niet terug,maar omdat het in de week was mochten we toch blijven. we kregen een 4-gangen menu waarvan we 3 gangen uit de menu mochten kiezen op de site. daar aangekomen kwam hij met een a4 blad af met maar een zeer beperkte keuze. het resultaat was dat de beloofde korting via groupon eigenlijk nog maar weinig waarde had. als het eten dan nog goed was geweest dan was het nog een leuke avond geweest,maar van een zeer middelmatige antipasta waar volgens ons het pepervatje was op gevallen in de keuken tot een veel te zoute pasta en een ravioli met normaal 4 stuks nu maar 2 stuks waar het zaalpersoneel zich blijkbaar niets van aantrok komen wij hier in elk geval nooit meer.