Beoordelingen van Potiron

8.0
Philip
Philip beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Zeer goed gegeten

Bekend voor zijn groenten bereidingen, voldeed de chef volledig aan onze verwachtingen. Je proeft groenten uit eigen tuin met heel veel smaak. En de dressering van de bordjes lijken op smaakvolle heerlijke schilderijtjes. Heel lekker gegeten!

Rudi

Schitterend restaurant, correcte prijs kwalitei...

Vriendelijke ontvangst, prachtig kader. Zeer uitgebalanceerde gerechten, origineel met een verrassend gebruik van allerlei tuinkruiden en mooie aangepaste wijnen. Bediening prima. Een aanrader.

Jan

Kempische kwaliteit

Niet top, niet vernieuwend ... maar simpelweg lekker, enorm vriendelijke (en losse) bediening en aangenaam er te vertoeven. Prijs/kwaliteit goed.

kenny

lekker eten, vriendelijke bediening

lekker eten vriendelijke bediening correcte prijs sober comfort donker ( weinig licht inval)

kenny

lekker eten, vriendelijke bediening

Anthony

uitmuntende gerechten

Schitterend gegeten maar de ruimte van de eetzaal is lawaaierig en de muziek niet mijn keuze. Zal zeker terukeren maar door de sfeer in de zaal, minder dan ik zou willen

Jean Claude

een culinaire verassing

Wij waren echt zeer aangenaam verast door de originele gerechten

Tania

pure keuken

Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Rudi

De 3 L

Lekker, leuk en laten we terug gaan. Heel aangename avond beleefd met schitterende bediening.

marie-claire

lekker smullen

zeer goed onthaal, fijne bediening, aangenaam personeel. een aanrader voor een fijne verzorgde avond of feestje

×

Word lid van Resto.be

Onze MyResto community telt al meer dan 385 000 leden!

Door je te registeren heb je toegang tot extra fuctionaliteiten waarmee je nog vlotter je favoriete retaurants ontdekt en boekt:

Ontvang gepersonaliseerde promoties
Beheer je persoonlijke lijsten (wishlist, favorieten, restaurants reeds bezocht,…),je online reserveringen, beoordelingen en persoonlijke gegevens, …
Reserveer al in avant-première de beste plaatsen voor de RestoDays evenementen.

Registreer met je Facebook account

Aanbevolen

De gemakkelijkste manier om in te loggen bij Resto.be

of

Vul onderstaande gegevens in