Brasserie Saskia's

Nu gesloten Toon alle uren
Toon telefoonnummer Email Website Facebook

Raf
Datum restaurantbezoek: onbekend

garnaalkroketten waren heel lekker goed gevuld...

garnaalkroketten waren heel lekker goed gevuld met noordzeegarnalen.3 super tongetjes,de beste die we dit jaar gegeten hebben(toch een 6tal keer).Dessert mochten we uit alles kiezen:dit werden 3 lekkere irish koffies.Zeer vriendelijke en snelle bediening zonder opdringerig te zijn.

Noel
Noel beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Kinderen, Verhouding prijs/kwaliteit

Gezellige middag

Gezellige, aangename, goeie, betaalbare lunch aan de kust. En enorm vriendelijk personeel!

jana
jana beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Kinderen, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

Gezellig avondje

Ik ben samen met mijn vriend voor de tweede keer komen eten bij Brasserie Saskia's. Opnieuw heb ik kunnen genieten van een lekkere dagmenu die super lekker was klaargemaakt. De bediening was super vriendelijk en de het klopte qua prijs/kwaliteit! Zeker een aanrader!

Raf
Raf beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Verhouding prijs/kwaliteit

heel lekker eten en correcte bediening

De carpaccio was zoals het hoort en de garnaalkroketten bevatten voldoende grijze garnalen en werden begeleid door een fris slaatje.Als hoofdgerecht 3 prachtige zeetongetjes ,de mooiste en beste die we dit jaar gegeten hebben.Lekkere frieten en weer een lekkere sla.Dessert mochten we van de kaart kiezen:het werden perfecte irish koffies.De vriendelijke bediening was nog een pluspunt,evenals de prijs:35 euro met 2 glazen wijn.