Toon telefoonnummer Email Website
Wim's is reeds 40 jaar een gevestigde waarde op de Knokse zeedijk en heeft een groot buitenterras alsook een overdekte, verwarmde veranda.

Sinds 2010 baten Sana en Anthony als derde generatie de familiezaak uit in een totaal vernieuwd hedendaags kader.
Versheid en kwaliteit dragen ze hoog in het vaandel.

U bent welkom voor een lichte maaltijd, een snelle lunch of een volledig diner.
Van maandag tot zaterdagmiddag wordt een verzorgde keuzelunch aangeboden aan 19,5€.

Of ga voor de specialiteit van het huis, de zeevruchtenschotel. Verkrijgbaar het hele jaar.
Ook mogelijkheid tot verschillende afhaalgerechten.

Marcel
Marcel beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Très bon restaurant

à Recommander! Nous avons, mon épouse et moi-même, été agréablement surpris des qualités offertes. Nous y retournerons certainement!

Benoit
Benoit beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Les meilleures moules de la cote belge

Mais que voilà un endroit ou on mange bien. Les croquettes crevettes faites maison sont excellentes, et les moules sont un régal. Je vous conseille de les prendre avec de la crème et de l'ail... Ok, ça n'est pas bon marché, mais on est quand même sur la digue de Knokke aussi et puis la qualité y est. Donc rien a redire, foncez!!!

Stéphanie

Piètre service

Nous avons pris un verre au Wim's hier en terrasse, peu avant midi. Accueil déplorable (muet), les cartes quasi jetées sur les tables, tout comme les sets de table et les couverts des deux personnes parmi nous qui avaient commandé un plat. Nous avons aussi commandé des amuse-bouche (crevettes grises non décortiquées et dés de fromage, ne demandant aucune préparation), qui sont arrivés quand les verres et les plats étant déjà vides ! Un dimanche maussade de mi-septembre, notre serveur n'était pourtant pas dépassé par la foule...

Pascal

Excellente cuisine mais service un peu lent

Excellente cuisine mais service un peu lent. Terrasse couverte sur la digue très agréable.

Edmond
Edmond beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Eén van onze jaarlijkse specials(en meestal...

De oesters zijn hier altijd perfect. En een lekkere "Fruit De Mer" Een aanrader voor iedere visliefhebber.

Arend

Zeker wegblijven hier

Na 1h30 min wachten, kregen we uiteindelijk onze tongskes. De kinderen waren ondertussen al een half uur klaar met eten. Wij hadden sollekes besteld, en kregen uiteindelijk een afrekening voor sole meuniere. Dus madame de bazin kwam ons even zeggen dat we tong moesten betalen aangezien we dit opgegeten hadden. Personeel maakt een fout en de klant moet er hier voor opdraaien. Hebben zowaar nog moeten discussiëren over de rekening. Waardeloos.

Jan

Beste brasserie op de zeedijk!

Al jaren trouwe klant in deze zaak en nog nooit bedrogen uitgekomen. Prijs-kwaliteit steekt dit restaurant ver boven het doorsnee kustrestaurant uit. Vooral de vis- en kreeftgerechten zijn een aanrader!

Frederic

Om weg te blijven

De slechtste restaurant ervaring aan de belgische kust. 4 personen bestellen vis, 1 persoon vlees. De frieten zij na herhaalde vraag aangekomen toen sommigen hun vis reeds op hadden en waren ronduit slecht. De steak is lang na de vis aangekomen en was koud zodat we hem hebben moeten terug naar de keuken hebben moeten brengen. Ze hebben een nieuwe steak gebracht ,weerom met een behoorlijke wachttijd. Het personeel was ronduit onbeschoft.

Anthony

Totaal vernieuwd interieur met een nog steeds...

Totaal vernieuwd interieur met een nog steeds verbeterende keuken. Prijs / Kwaliteit het beste op de Knokse Zeedijk.

Eddy

J'y étais le 31 décembre 2009 pour fêter les...

J'y étais le 31 décembre 2009 pour fêter les réveillons de nouvel an 2010. Nous étions quatre. Je maintiens mon commentaire précédent et voilà mes cotes et ce, sans exagérer.