Beoordelingen van Restaurant Cedric

7.8
jef
Beoordeeld op: 20/03/2017
jef beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Gastronomie

Wij komen al jaren bij Cédric omdat we het...

Wij komen al jaren bij Cédric omdat we het er heel lekker, fijn en gezellig vinden. Goeie en vriendelijke service. Topklasse voor ons voor een aanvaardbare (niet-sterren) prijs.

Yolanda
Yolanda beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Top ! Fantastische ervaring !

Ik zou voor dit restaurant elk weekend naar Knokke rijden. Fantastisch onthaal. Ieder van het personeel heeft zo zijn eigen karakter maar ze passen heel goed samen. Het eten, de King krab als voorgerecht is een must. Gewoon super, top top top !!! Als hoofdgerecht een perfecte klassieke zeetong maar al het andere zag er ook super lekker uit. De nagerechten zijn ook voortreffelijk vooral de moelleux met overheerlijk vers pistache ijs. De Irish coffee was ook heel goed. Je kunt ook een menu kiezen met aangepaste wijnen. Deze worden dan ook rijkelijk en zeker niet afgemeten geschonken. Als afsluiter een warm en aangenaam gesprek met chef Cédric. Het was gewoon af en fantastisch ! Een aanrader voor ieder die naar Knokke gaat. Prijs kwaliteit een 10/10.

Walter

Parfaite soirée .

Obligatoire. Service irréprochable , cuisine délicieuse , ambiance parfaite .

Karin

Zeker een bezoek waard

mooie menu met een ideale prijs/kwaliteit verhouding.

Pierre
Beoordeeld op: 12/04/2018
Pierre beveelt dit restaurant aan voor: Gastronomie

Top diner

Uitstekende keuken in een zeer gezellig kader. Goede wijnsuggesties van de chef op de wijnkaart. Een echte aanrader!

guy
Beoordeeld op: 10/05/2017
guy beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Un excellent rapport qualité-prix...

Un excellent rapport qualité-prix

Martine
Martine beveelt dit restaurant aan voor: Koppels

Visite du 3 avril 2015

Plats classiques mais très bons en quantité plus que suffisantes, selon mon mari manchon de crabe excellent.Acceuil par le patron, très sympathique. Service agréable.Nous y retournerons.

Richard

Très bonne cuisine légère et savoureuse. Le...

Très bonne cuisine légère et savoureuse. Le menu découverte avec vins vaut le détours. Lors d'une prochaine visite à la côte nous y retournerons avec grand plaisir

Francis D.
Beoordeeld op: 12/03/2017
Francis D. beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Gastronomie

Cadre accueillant, qualité des mets...

Cadre accueillant, qualité des mets