Beoordelingen van 't Boerenhof

7.3
S.

Voldeed helemaal niet aan onze verwachtngen !

Onvriendeljke jonge kelner !! Speeltuin enkel leuk voor kinderen tot 6 jaar. Eten is lekker, maar porties zowel voor kinderen als volwassenen veel te klein! We (2 volwassenen en 4 kinderen) zijn met honger naar huis gegaan!!!! Casserole mosselen is veel te klein voor een volwassen persoon. De "grote" spaghetty is eigenlijk een kleine portie voor volwassenen. De kinder spareribs waren amper 6 kleine ribbetjes met weinig vlees aan ! De 10 scampi's in look zijn zeer klein en zonder iets van slaatje of groentjes bij, enkel frietjes. Toen ze de kinderspaghetty aan tafel brachten, dachten we dat het het kommetje met gemalen kaas was dat ze brachten, zo klein !!!! Binnen is enkel op reservatie en op het terras staan niet overal parasols. Aangezien het weer opeens begon te overtrekken hebben we snel alles moeten opeten want we konden nergens schuilen. Zeker geen aanrader voor de 110 euro die we betaald hebben !!!!! Ons zien ze niet meer terug!

Wouter

Resto