We hebben nog geen foto's van dit restaurant
Een foto toevoegen
€€€
Dinsdag, Woensdag, Donderdagavond (paasvakantie + juli en augustus: donderdagmiddag open)
Toon telefoonnummer Email

James
James beveelt dit restaurant aan voor: Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Super restaurant voor de wijnliefhebber.

Restaurant om te genieten, een prachtige Franse wijnkaart aan correcte prijzen en dit met een gebakken filet pur van Charolais met wilde boschampignons in de roomsaus. Top. Interieur : romantisch en eindelijk eens een restaurant zonder lawaai, akoestiek super. Een aanrader voor mensen die willen genieten van lekker eten en Franse wijnen.

Peggy

Gezellig tafelen

Super etentje gehad... Amuse top... Voorgerecht was super lekker en parmezaan was origineel gebracht op carpaccio van tonijn. Hoofdschotel had ik Kreeft en deze vond ik een delicatesse!!! Zoon en schoondochter aten filet pur en deze was ook super want il heb geproefd :-) Nadien genoten we nog van een zalig dessert. Dame blanche : top! Crème brulee : top! Sabayon : iets minder :-( Carpaccio van ananas was gemarineerd en dit was een misser. Maar ja, smaken verschillen natuurlijk. Bediening vond ik gewoon. Er ontbrak mij een beetje glimlach :-) Interieur daarentegen : super romantisch! Voor mij een 9!!!

Eddy

service en sfeer prima, speciaal voor kreeft...

service en sfeer prima, speciaal voor kreeft langs geweest, deze viel wat tegen bereiding van de a l' amoricain niet klassiek, kreeft gewoon in 2 gesneden met een sausje, dito voor de curry met room, tevens iets te ver gegaard => te taai. de garnaalkroketten en ganzeleverterinne daar en tegen zeer lekker