Beoordelingen van Islandia

Online reserveren
8.8
Doris
Beoordeeld op: 14/08/2017
Doris beveelt dit restaurant aan voor: Verhouding prijs/kwaliteit

Lekker en zeer goedprijs / kwaliteit. Zeer...

Lekker en zeer goedprijs / kwaliteit. Zeer vlotte snelle bediening. Wij hebben iets nieuw ontdekt en Komen zeker teug !

Willy
Willy beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Verhouding prijs/kwaliteit

Voor herhaling vatbaar

De ontvangst was ok. De tafel die voor ons was gereserveerd hebben wij zonder problemen kunnen wisselen. Een zeer uitgebreide kaart met veel menu's. De garnaal salade die wij als voorgerecht namen was rijkelijk voorzien van garnalen en een frisse salade. Het hoofd gerecht voor mij paling Provençaal was een mooi portie en zeer lekker, mijn echtgenote nam gebakken paling doch deze was zeer vettig en onsmakelijk, was waarschijnlijk gefrituurd en zo op het bord beland zonder even het vet af te deppen. Al bij al toch een goede prijs / kwaliteit.

visrestaurant aan de kust

Lekkere mosselen gegeten. Correcte prijs en een correcte bediening. Het interieur doet wel wat oubollig aan. Ideale plaats wanneer je op zoek bent naar een no nonsense visrestaurant met correcte prijs/kwaliteit!

Jenny
Jenny beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Restaurend ISLANDIA Oostduinkerke West Vlaanderen

Ik heb 5 dagen gaan eten in ILANDIA het eten was van de beste kwaliteiten . De vis was uitstekend en zeker heel goed gebakken . De aardappelen waren ofwel Gekookt, gestoomd , in puree of in frieten alles vers en van goede kwaliteit. De prijzen zijn vanaf 15,00€ voor een dag schotel dus prijs kwaliteit ,de dranken erbij worden prima geserveerd ,dus ook een uitstekende bediening Bedankt Dirk en Martine Voor ALLES Jenny en Robert Vermeylen -D'Haeseleer.

Alain
Alain beveelt dit restaurant aan voor: Verhouding prijs/kwaliteit

Lekker, vers en genoeg.

Wij hebben dit restaurant deze week leren kennen en vinden het een van de beste aan de kust. Daarom doe je er best aan steeds op voorhand te reserveren want het zit voortdurend vol. De groenten zijn steeds supervers, je krijgt waar voor je geld en het is niet echt heel duur. De service is snel en correct en het personeel is vriendelijk. Voor kinderen ligt er een stapel strips.

Géry

Dans nos escapades à la mer, la visite chez...

Dans nos escapades à la mer, la visite chez Islandia est un passage obligé ! Les meilleures moules du pays et d'ailleurs ... mais aussi poissons, fruits de mer etc...Depuis des années, la même satisfaction. Les prix tout à fait raisonnables pour un cuisine et un service impeccable. Conseil : hors saison, n'allez jamais à la mer le mercredi !