Parazaar

Voorstaat 22a 8500 KORTRIJK

Salades Pasta Suggesties van de week

Zondag, Maandagavond, Dinsdagavond, Woensdagavond,

Toon telefoonnummer Email Website Facebook

Parazaar is een gezellig eet- en koffiehuisje in het hartje van Kortrijk, gelegen in het verlengde van het winkelwandelgebied. Er zijn voldoende parkeermogelijkheden in de buurt (winkelcentrum K Kortrijk en Houtmarkt).
Onze maandelijks veranderende suggestiekaart bevat een ruime keuze aan verse, hippe en old fashion gerechten.
Voor de gezonde foodies serveren we ook steeds een low carb en een no carb gerecht. Uiteraard bieden we ook een aantal klassiekers aan zoals pasta bolognaise, croques , kroketjes, ovenkoeken en een vegetarisch alternatief.
Onze wijnen worden geselecteerd uit het aanbod van Wijnbar Ernest.
Voor mensen die het liever sober houden zijn er frisdranken, bio limonades, Arizona’s en huisgemaakte smoothies.

Wenst u een korte wachttijd tijdens uw lunchpauze, dan kan u vooraf uw keuze doorbellen.
Iets te vieren? Een familiefeest, vrijgezellenavond, … of u bent met een grote bende naar een leuk adresje op zoek? Neem gerust vrijblijvend contact op met ons jong en flexibel team.

Charlotte & Tomas

facebook

Faciliteiten Parking, Honden toegelaten, Faciliteiten mindervaliden, Terras, Take-away, Wi-fi
Betalingsmogelijkheden Maestro, Master Card, Visa, Bancontact, Sodexo Card®

Dit restaurant is aanbevolen voor:

• Koppels 100%
  • Groepen 67%
  • Kinderen 34%
  • Business lunch/diner 67%
  • Trendy kader 100%
  • Verhouding prijs/kwaliteit 100%
Steven Devogel
Steven beveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 21/05/2016

Zoals altijd....

Al gemakkelijk 5-6 keer gaan eten in PARAZAAR, spijtig genoeg doe ik nu pas een review over deze heerlijke cuisine. Van pasta tot salades tot thaïs, altijd al even lekker. Graag laat ik me verassen door de huiscocktail en de suggesties die me altijd omverblazen! De bediening is heel attent, lief en vlot. In het kort, zeker een aanrader voor wie een vlotte goede maaltijd wil! (voor een kleine prijs!)

ingrid rigole
ingrid beveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 16/06/2015

een aanrader!!

Parazaar, leuke zaak, frisse slaatjes en pastas, prima bediening, de meisjes doen het supergoed(oeie Thomas vergeten), je kan er ook lekker pannenkoeken eten of wafels, dus als je gaat winkelen in Kortrijk, gerust eens binnengaan! je komt er zeker terug. succes voor het jonge team!!

Sofie Denoo
Sofie beveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 21/05/2015

Aanrader!

Een jong team, fris, vernieuwend, de steeds wisselende menukaart is fantastisch en er is altijd voor elk wat wils. Less is more, eenvoudige maar toch vernieuwende gerechten en perfect op smaak zoals Sergio Herman het zou zeggen. Een absolute aanrader en betaalbaar!