Beoordelingen van Parazaar

Schrijf beoordeling
9.5
CharysseVanderheeren
Charyssebeveelt dit restaurant aan voor:
Datum restaurantbezoek: 07/10/2017

Heel lekker gegeten...

Heel lekker gegeten

Muriel M.Mortier
Muriel M.beveelt dit restaurant aan voor:
Datum restaurantbezoek: 07/10/2017

vlotte bediening, lekker eten, ruime porties...

vlotte bediening, lekker eten, ruime porties

StevenDevogel
Stevenbeveelt dit restaurant aan voor:
Datum restaurantbezoek: 21/05/2016

Zoals altijd....

Al gemakkelijk 5-6 keer gaan eten in PARAZAAR, spijtig genoeg doe ik nu pas een review over deze heerlijke cuisine. Van pasta tot salades tot thaïs, altijd al even lekker. Graag laat ik me verassen door de huiscocktail en de suggesties die me altijd omverblazen! De bediening is heel attent, lief en vlot. In het kort, zeker een aanrader voor wie een vlotte goede maaltijd wil! (voor een kleine prijs!)

ingridrigole
ingridbeveelt dit restaurant aan voor:
Datum restaurantbezoek: 16/06/2015

een aanrader!!

Parazaar, leuke zaak, frisse slaatjes en pastas, prima bediening, de meisjes doen het supergoed(oeie Thomas vergeten), je kan er ook lekker pannenkoeken eten of wafels, dus als je gaat winkelen in Kortrijk, gerust eens binnengaan! je komt er zeker terug. succes voor het jonge team!!

SofieDenoo
Sofiebeveelt dit restaurant aan voor:
Datum restaurantbezoek: 21/05/2015

Aanrader!

Een jong team, fris, vernieuwend, de steeds wisselende menukaart is fantastisch en er is altijd voor elk wat wils. Less is more, eenvoudige maar toch vernieuwende gerechten en perfect op smaak zoals Sergio Herman het zou zeggen. Een absolute aanrader en betaalbaar!