Beoordelingen van Nata

8.7
carl

Lekker en gezellig

Wij kennen Nata al langer en zijn meestal tevreden over de service en de keuken. De prijs van de lucnh valt goed mee maar à la carte vinden wij het net iets te duur.

FRANKLIN

Tevreden

Over het algemeen zeer tevreden.

Kim

Beoordeling restaurantbezoek Nata

Zoals steeds was het eten ook deze keer ENORM lekker, de bediening was OK, maar de vorige keer waren ze nog vriendelijker en echt begaan met ons. Waarschijnlijk was het omdat het redelijk druk was, we hadden de indruk dat alles rap-rap moest gebeuren.

Jean-Pierre

Warme zomeravond

Zomerse avond op het terras, in een prettig gezelschap met een lekkere maaltijd. Een aanrader!

Annemieke

Onverwachte jarige....

Ik wou een jarige vriendin trakteren in Nata. Vriendelijke bediening en lekker eten ! Ben stiekem in de keuken gaan vragen of ze een kaarsje op het dessert van mijn vriendin konden plaatsen. Dat was niet voorzien, het personeel deed er alles aan om snel nog ergens iets feestelijks te vinden. Het dessert voor mijn jarige vriendin werd met een ferme taartfontein gebracht...Mooie attentie & bedankt !

Sylvie

Leuke sfeer, lekker eten

Heel aangenaam om te gaan eten met een paar vrienden of ouders. Ook voorzien van een groot terras op de markt. Geen super grote kaart, maar wat er op staat is wel heerlijk :-)! De bediening was niet altijd even vlot, wat ergens wel een beetje te verstaan was met een goed gevuld restaurant en terras.

Kim

Schitterend

Wij aten heel lekker. De gerechten werden aangepast aan onze wensen en de bediening was enorm vriendelijk.

Vincent

Gezellig restaurant, prijs/kwaliteit een aanrader!

Gezellig zitten. Goeie bediening. Vlotte service. Kindvriendelijk. Eten perfect prijs/kwaliteit, keuze op de kaart is perfect.

Chantal

Lekker eten op de markt van Kortrijk

Mooi gelegen restaurant - op de markt van Kortrijk. Je kunt er uitgebreid eten of lekker op het terras zitten met een klein hapje of dessert. Mooi ingericht, lekkere keuken.

Trees

Gezellig, romantisch dineetje

We hebben in een aangename sfeer, met een vlotte bediening heel lekker gegeten. We kregen voldoende suggesties. Het is voor herhaling vatbaar.