Beoordelingen van Nata

8.7
jacques

uitstekend restaurant en gezellige sfeer in...

uitstekend restaurant en gezellige sfeer in centrum kortrijk

Thomas

aangename sfeer, kwaliteit kan beter voor de...

aangename sfeer, kwaliteit kan beter voor de prijs die je betaald.

Jacques

Etentje Nata

Lekker menuutje. Aangename sfeer met zicht op Markt Kortrijk

Luc

uitstekende keuken

zeer vlotte bediening, aangename sfeer, kwaliteit en originele presentatie.

Trees

Gezellig, romantisch dineetje

We hebben in een aangename sfeer, met een vlotte bediening heel lekker gegeten. We kregen voldoende suggesties. Het is voor herhaling vatbaar.

Trees

Gezellig, romantisch dineetje

Chantal

Lekker eten op de markt van Kortrijk

Mooi gelegen restaurant - op de markt van Kortrijk. Je kunt er uitgebreid eten of lekker op het terras zitten met een klein hapje of dessert. Mooi ingericht, lekkere keuken.

Vincent

Gezellig restaurant, prijs/kwaliteit een aanrader!

Gezellig zitten. Goeie bediening. Vlotte service. Kindvriendelijk. Eten perfect prijs/kwaliteit, keuze op de kaart is perfect.

Kim

Schitterend

Wij aten heel lekker. De gerechten werden aangepast aan onze wensen en de bediening was enorm vriendelijk.

Sylvie

Leuke sfeer, lekker eten

Heel aangenaam om te gaan eten met een paar vrienden of ouders. Ook voorzien van een groot terras op de markt. Geen super grote kaart, maar wat er op staat is wel heerlijk :-)! De bediening was niet altijd even vlot, wat ergens wel een beetje te verstaan was met een goed gevuld restaurant en terras.