Zondagavond, Maandagavond, Dinsdagavond, Woensdag, Donderdagavond
Toon telefoonnummer Email Website Facebook

Delphine
Beoordeeld op: 24/09/2017
Delphine beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

Gezellig samenzijn

Dit restaurant is een aanrader voor zowel jong als oud, gezinnen met kinderen, koppels en grote groepen, die gezellig een avondje/namiddag uit willen gaan eten. Prijs/ kwaliteit zeer goed, eten en bediening zeer goed. Zeker een bezoekje waard.

Dominique
Beoordeeld op: 19/09/2017
Dominique beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Verhouding prijs/kwaliteit

lekkere dagschotel. Verschillende keuzes van...

Zeker een aanrader voor gezin met kinderen. Gezellig kader!!! Lekkere menu's.

Wendy
Beoordeeld op: 07/09/2017
Wendy beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

Ideaal !

Wij zijn een gezin met 3 kinderen.. graag gaan wij zeker ook wel eens een mondje eten en dan gaan we graag naar Restaurant Ripasso waar de bediening,personeel en eigenaars top zijn! + Onze kinderen kunnen met hartelust spelen in het kinderdorp terwijl wij aan tafel genieten van onze aperitief en daarna de maaltijd die altijd goed verzorgd en uiterst vers is.. zelf de frietjes zijn handgesneden vers ! Achterna nog een lekker dessert dus kortom IDEAAL.

Frederic
Beoordeeld op: 07/09/2017
Frederic beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Top

Uitstekend qua eten en service. Prijs kwaliteit helemaal goed. Kinderen kunnen spelen in het grote kids dorp. Alsook volwassen kunnen zich er amuseren. Stier, worstelpakken,.... Ideaal voor families maar ook voor gezellig met zen 2

Wim

Uitstekende lunch

-Bediening zeer kwaliteitsvol en vriendelijk -Prijs-kwaliteit verhouding uitstekend -Zeer verzorgde en uitstekend bereide maaltijden -Mooi terras

Erwin

Zeer lekker en gezellig, zeer vriendelijke...

Zeer lekker en gezellig, zeer vriendelijke bediening,proficiat aan het ganse team X

Sophie

Goed voor een dagschotel, culinaire hoogstandje...

Goed voor een dagschotel, culinaire hoogstandjes hoef je hier niet te verwachten. Sedert de naamsverandering van Passim naar Ripasso beter en vlottere bediening