Beoordelingen van Brasserie 't Mouterijtje

Online reserveren
8.5
Henny

Heel lekker eten in aangenaam kader

Prijs/kwaliteit heel lekker met vlotte bediening in een zeer aangenaam kader.

Nele

beoordeling t'Mouterijtje 10/11/2012

Bediening liet soms lang op zich wachten - enkele malen drank besteld, pas laat gekregen. eten heel lekker en op een goed tempo gebracht ( menu )

NOELLA

aanrader

prijs kwaliteit heel verzorgde borden grote porties en heel gezellig kader

Ronny

Rustiek dineren

Aangenaam restaurant met een zeer gemoedelijke sfeer

Freddy

Zeer goed gescoord, doe zo voort.

dIT IS EEN ZEER GEZELLIG RESTAURANT MET ZEER VRIENDELIJK PERSONEEL EN DITO UITBATER;

jan

lekkeren gezellig etentje met collega's

Alles ok, behalve jammer dat we niet op terras mochten aperitieven. Het was ofwel alles buuiten ofwel alles binnen.

Nicolas

Lekker eten en verzorgd

Het eten is er lekker en verzorgd gepresenteerd. Het is er aangenaam zitten. Voor iemand die snel iets wil eten, is het zeker een aanrader. Maar ook voor iemand die het rustig aan wilt doen is het ook goed. Romantische sfeer zal je daar niet vinden, als je als koppel dit wenst natuurlijk. Het is er voor mij OK, ze zien mij daar zeker terug.

Rudy

super brasserie

Notre réservation était bien enregistrée. Nous avons été bien accueilli et en français. Le message est passé discrètement au personnel que nous étions francophones et tous les serveurs nous ont parlé en français. nous avons pris le menu à 47 € très bon et copieux. Que dire le leur Irish Coffee, hum!

Rudy

super brasserie

noel

Zeer goed

Knus restaurant. Prijs/kwaliteit is zeer goed. Vlugge bediening, maar wel steeds vragen of het volgende mocht komen. Is dus goed. We gaan nog terug.