Excellent 9.3 Score van 12 beoordelingen

Harelbeeksestraat 29 8500 KORTRIJK

Belgische Bier Seizoensgebonden

Zondag

Toon telefoonnummer Email Website

Welkom bij Duivels Paterke !

Brasserie-Hotel Duivels Paterke vind je in de Harelbeeksestraat 29, op een boogscheut van Het Plein.
eigenares Carmen Libeer en haar team zetten de Belgische biercultuur, een lekkere maaltijd en
een zalige nachtrust in één van de vijf kamers centraal.

facebook

Faciliteiten Uitgaansrestaurant, Terras, Bar - Lounge, Hotel, Ontbijt, Wi-fi Sfeer Authentiek kader, Eigentijds kader
Betalingsmogelijkheden American Express, Diners Club, Master Card, Visa, Bancontact

12 personen schreven een beoordeling over restaurant DUIVELS PATERKE

Dit restaurant is aanbevolen voor:

• Koppels 84%
  • Groepen 50%
  • Business lunch/diner 34%
  • Trendy kader 17%
  • Gastronomie 50%
  • Verhouding prijs/kwaliteit 84%
Nancy Favyts
1 Beoordeling
Nancy beveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 24/01/2016

Lekker restaurant en mooi hotel

We verbleven er een nacht in het hotel. Het was een mooie, verzorgde kamer met bubbelbad. Het ontbijt was verzorgd en zeer vers. We bleven ook eten in het restaurant. Dit is zeker aan te raden. Supermalse filet mignon en lekkere konijnebil gegeten. Echte aanrader!

Nele Vervenne
Beoordeeld op 21/06/2015

erg lekker gegeten in een zeer gezellig kader....

erg lekker gegeten in een zeer gezellig kader. Het kraaiebiefstuk was perfect gebakken. Een aanrader !

Kristo Jonckheere
1 Beoordeling
Kristo beveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 02/04/2015

Uitzonderlijk lekkere kraaiebiefstuk!

Voor wie houdt van kraaiebiefstuk, is Duivels Paterke een must! Uitstekende vleeskwaliteit, perfecte cuisson, heerlijk sjalottensausje, handgesneden frietjes en verse mayonaise. Méér moet dat écht niet zijn. Of toch: op advies van chef Roselien dronk ik er een Sint-Bernardus Abt 12 bij; een ideale match! ZOnder twijfel kom ik hier terug. En terug. En terug.

Eline Dooms
3 Beoordelingen
Eline beveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 12/03/2015

Verse keuken en sympathiek onthaal in een gezel...

Gisteren de eerste keer geweest, zeker niet de laatste! Kraaiebiefstuk met maredsous en scampi's diabolique, beide met verse frietjes en niks op aan te merken. Heel gezellig zitten en ruime keuze aan dranken. De Duivelse Picon niet te vergeten is een aanrader als apero!

Stefaan Lippens
1 Beoordeling
Stefaan beveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 09/03/2015

Uitstekende verhouding prijs - kwaliteit

Zeer eerlijke, lekkere keuken met verse producten.

Dirk Van Dingenen
1 Beoordeling
Dirk beveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 22/02/2015

Leuk verblijf

We hebben in het Duivels Paterke een geslaagd verblijf gehad. De kamer was netjes en functioneel. We konden er lekker eten in het gezellig restaurantje. Carmen is de ideale gastvrouw met een gezellige babbel, info over de stad en natuurlijk met haar kennis over de bieren.

Kurt Van Heuverbeke
2 Beoordelingen

Super!!!

Heel lekker eten en goeie kwaliteit. Vriendelijke en aangename service.

Kurt Van Heuverbeke
2 Beoordelingen

SUPER!!!

Klantvriendelijk is top. Zeer gezellig. Eten is heel erg lekker.

Freddy van Heuverbeke

Gezellig restaurantje

Met een paar vrienden mijn verjaardag gevierd,vlotte en vriendelijke bediening,gezellige sfeer grote keuze aan bieren ook hun sabayon met karmeliet is een aanrader,zeker voor herhaling vatbaar.