Beoordelingen van Duivels Paterke

Schrijf beoordeling
9.3
Nancy
Favyts
Nancy beveelt dit restaurant aan voor: Koppels

Lekker restaurant en mooi hotel

We verbleven er een nacht in het hotel. Het was een mooie, verzorgde kamer met bubbelbad. Het ontbijt was verzorgd en zeer vers. We bleven ook eten in het restaurant. Dit is zeker aan te raden. Supermalse filet mignon en lekkere konijnebil gegeten. Echte aanrader!

Nele
Vervenne

erg lekker gegeten in een zeer gezellig kader....

erg lekker gegeten in een zeer gezellig kader. Het kraaiebiefstuk was perfect gebakken. Een aanrader !

Kristo
Jonckheere
Kristo beveelt dit restaurant aan voor: Verhouding prijs/kwaliteit

Uitzonderlijk lekkere kraaiebiefstuk!

Voor wie houdt van kraaiebiefstuk, is Duivels Paterke een must! Uitstekende vleeskwaliteit, perfecte cuisson, heerlijk sjalottensausje, handgesneden frietjes en verse mayonaise. Méér moet dat écht niet zijn. Of toch: op advies van chef Roselien dronk ik er een Sint-Bernardus Abt 12 bij; een ideale match! ZOnder twijfel kom ik hier terug. En terug. En terug.

Eline
Dooms
Eline beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Verse keuken en sympathiek onthaal in een gezel...

Gisteren de eerste keer geweest, zeker niet de laatste! Kraaiebiefstuk met maredsous en scampi's diabolique, beide met verse frietjes en niks op aan te merken. Heel gezellig zitten en ruime keuze aan dranken. De Duivelse Picon niet te vergeten is een aanrader als apero!

Stefaan
Lippens
Stefaan beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Verhouding prijs/kwaliteit

Uitstekende verhouding prijs - kwaliteit

Zeer eerlijke, lekkere keuken met verse producten.

Dirk
Van Dingenen
Dirk beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Leuk verblijf

We hebben in het Duivels Paterke een geslaagd verblijf gehad. De kamer was netjes en functioneel. We konden er lekker eten in het gezellig restaurantje. Carmen is de ideale gastvrouw met een gezellige babbel, info over de stad en natuurlijk met haar kennis over de bieren.

Kurt
Van Heuverbeke

Super!!!

Heel lekker eten en goeie kwaliteit. Vriendelijke en aangename service.

Kurt
Van Heuverbeke

SUPER!!!

Klantvriendelijk is top. Zeer gezellig. Eten is heel erg lekker.

freddy
van heuverbeke

Gezellig restaurantje

Met een paar vrienden mijn verjaardag gevierd,vlotte en vriendelijke bediening,gezellige sfeer grote keuze aan bieren ook hun sabayon met karmeliet is een aanrader,zeker voor herhaling vatbaar.