Goed 7.7 Score van 7 beoordelingen

Pres. Kennedypark 1 8500 KORTRIJK

Belgische Seizoensgebonden Moderne

Zondagmiddag, Zaterdag

Toon telefoonnummer Email Website

Restaurant Kennedy is de ideale plaats voor een gezellige maaltijd of geslaagde zakenlunch.
Onze keuken biedt zowel lekkere streekgerechten als een internationale keuken.
Ook onze menu’s zullen u bekoren : Bistro Menu, Maand Menu of ons succesvol JFK Menu.
Bij mooi weer op ons gezellig terras of in onze gezellige bar kan u rustige genieten van een kleine snack of een lekker glaasje.
Ons uitgebreid ontbijtbuffet is er niet alleen voor onze hotelgasten maar ook u kan hiervan eens komen genieten en bij mooi weer op ons terras!
Voor onze zakenmensen is de lounge een uitgesproken afspraakplaats, makkelijke te bereiken en zonder parkeerproblemen.

Faciliteiten Real-time reserveerbaar, Kindermenu's, Uitgaansrestaurant, Parking, Air conditioning, Honden toegelaten, Faciliteiten mindervaliden, Terras, Hotel Sfeer Eigentijds kader
Betalingsmogelijkheden American Express, Diners Club, Master Card, Visa, Bancontact

7 personen schreven een beoordeling over restaurant KENNEDY HOTEL

Dit restaurant is aanbevolen voor:

• Groepen 100%
  • Business lunch/diner 100%
  • Trendy kader 50%
  • Verhouding prijs/kwaliteit 100%
nancy van elslander
nancy beveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 17/01/2016

lekkere middaglunch aan concurrentiële prijs

de middaglunch was in verhouding van prijs/kwaliteit, niks op de kwaliteit van het eten aan te merken, het kader is modern maar toch rustgevend en gezellig. de service van de dames was in orde, de mannelijke collega kwam ons nors en stuurs over, en rammelde in een recordtempo het dagmenu op

Vincent Van de Merckt
Beoordeeld op 10/07/2015

Lekker eten maar de service was matig

Lekker eten en vlotte bediening. De kwaliteit van de bediening was echter van een matig peil. Lege glazen en flesjes en zelf koffietas nog van voor de lunch die op tafel blijven staan. Geen aandacht voor het vragen of er nog iets om te drinken moet zijn, dat moesten we zelf doen. En als een persoon vraagt naar een extra drankje komt de automatische reflex bij de ober niet op, om ook aan de andere gasten te vragen of ze nog iets nodig hebben. Verder vond ik het ook jammer dat de glasgordijnen gesloten waren wat het geheel toch een beetje een donkere sfeer gaf. Spijtig als buiten de zon schijnt. Ik vond het vroeger beter en gezelliger.

cosaert mieke

lekker met een eerlijke prijs

Gemakkelijk te boeken via restobookings

Hilaire Derycke

zeer goedUitstekende sfeer, goede bediening

Uitstekende sfeer, goede bediening,rustig en aangenaam restauranr.

Valerie debonne

een aanrader

Onze verrassingslunch in het Kennedyhotel was een echte ontdekking. Het restaurant is stijlvol maar gezellig ingericht.We konden echter ook op het verzorgde terras plaatsnemen. Na een aperitiefje (niet inbegrepen), kregen we een kom heerlijke aspergesoep gepresenteerd. Op de foto zie je het slaatje met gefruite kabeljauw, zongedroogde tomaatjes, olijven, pijnboompitten en een potje tartaar. Wij sloten de lunch af met een kannetje thee (niet inbegrepen)en werden nog verwend met een klein dessertje.

Marleen Verstraete

Geen aanrader - niet voor herhaling vatbaar

De soep was lekker, het hoofgerecht heel erg sober. We hebben voor die prijs al heel wat betere dagschotels gegeten. We misten ook wat pasta, aardappelen of rijst bij het gerecht. Het was geen gerecht waarvan we dachten: hier komen we zeker nog eens terug. Jammer, want dit was toch wel de ideale gelegenheid om wat reclame te maken als restaurant.

Gaby D

We love Belgium

Good food good staff. We came here to visit brugges and stayed in the kennedy 3days. Its whas worth it! We will come back and book here again. Ask for the Jfk-menu!