Beoordelingen van Restaurant Jane's Wine And Dine

Super!

Een explosie van smaken!

Nancy

Een klein avontuur

Pin je niet teveel vast op de kaart en geef je over aan de suggesties van Jane. Fantastische kokkin met stevig temperament. Nee, het loopt niet allemaal zoals in een 'gewoon' restaurant en dat is waarom naar hier zullen blijven komen: een klein avontuur ;-)

Ines

Altijd joy with Jane!! Lekker genieten in apart...

Super genoten van de lekkere hapjes, bubbels en love-food! Want alles is vers, én met liefde gemaakt. Zeker een aparte sfeer, maar met onze groep van acht vonden we dit een plus voor entertainment. Heel leuk met openminded vrienden die houden van lekker eten. Minder geschikt voor kinderen :-)

Jurgen

aangenaam, lekker

Wij zij op 14/02 gaan eten bij Jane's.De valentijns menu was zeer lekker en veel, de bediening vriendelijk.Enkel de champagnesorbet was mislukt en echt niet lekker. De zaak was huiselijk en aangenaam gedecoreerd voor valentijn. Enige minpunt, Jane moet leren omgaan met kritiek van haar klanten op haar eten(sorbet).

Emilie

Heeeeel lekker en vriendelijk

Lekker Jamaicaans gegeten, ook was de bediening heel vriendelijk. De gastvrouw is heel open en vriendelijk. Sfeer heb ik iets minder punten gegeven, maar dat komt omdat we alleen in het restaurant waren. En dan is er altijd wat minder sfeer. Voor herhaling vatbaar

emilie

super lekker eten voor een schappelijke prijs...

Het eten is super lekker Het restaurant zou nog veel meer kunnen bieden als. Het interieur een nieuw en gezellig jasje zou. Krijgen

Sylvie

Ca ne vaut pas le déplacement

Restaurant isolé, loin de la ville. Ambiance nulle (on était quasi seuls un samedi soir avec, comme ambiance musicale, tous les meilleures navets de la variété française). Krupuks immangeables comme "appetizers", service correct mais sans plus,assuré par une dame qui n'y connaît visiblement rien en restauration, cuisine correcte et copieuse, mais ne valant certainement pas le prix payé (le plat le moins cher dans la partie "jamaique" était à quand même à 21 euros!). Le vin choisi sur la carte assez fournie n'étant pas disponible, on nous a fait boire un Saint-Amour tout-à-fait quelconque mais pour le même prix! Bref, la pub est bien faite mais surfaite, ça c'est sûr!

Francis

Exotisch inheems

te prijzig volgens wat onder de noemer van jamaicaanse gerechten maar was, specifieke jamaicaanse gerechten werden ons afgeraden (niets in huis hiervan of geen goesting om dit nog klaar te maken).

Robin

met liefde klaargemaakt, en dat proef je!

Zeer goede kwaliteit eten. Wij hadden de Sunday steak en kip curry van de wok. Heerlijk van smaak, en met een grote glimlach door de carribische Jane geserveerd.

Rob

een ervaring

Bij jane voel je je metten thuis. Je komt ook niet dineren maar een ervaring op doen. Het was heerlijk.