Beoordelingen van Restaurant Jane's Wine And Dine

Online reserveren
7.9
Sylvie

Ca ne vaut pas le déplacement

Restaurant isolé, loin de la ville. Ambiance nulle (on était quasi seuls un samedi soir avec, comme ambiance musicale, tous les meilleures navets de la variété française). Krupuks immangeables comme "appetizers", service correct mais sans plus,assuré par une dame qui n'y connaît visiblement rien en restauration, cuisine correcte et copieuse, mais ne valant certainement pas le prix payé (le plat le moins cher dans la partie "jamaique" était à quand même à 21 euros!). Le vin choisi sur la carte assez fournie n'étant pas disponible, on nous a fait boire un Saint-Amour tout-à-fait quelconque mais pour le même prix! Bref, la pub est bien faite mais surfaite, ça c'est sûr!

Melanie

bordeel

We hadden via resto days een gezellig avondje uiteten gepland. Samen met mijn vriend en schoonmoeder kwamen aan aan het restaurant. De felgekleurde blauwe lichten op de parking deden ons denken aan een bordeel. We zeiden het nog al lachend, ook omdat er kamers te huur waren. Toen we eenmaal binnenkwamen, was het effectief een bordeel. Enkele meisjes van plezier zaten aan de bar, koppeltjes die in het geheim afspreken,... . We zaten er totaal niet op ons gemak. Ook al was het eten wel nog lekker, het heeft ons niet gesmaakt. Ik vond het er ook niet 100% hygiënisch uitzien. Ik vond het alleszins een niet gepast restaurant om mee te doen aan de resto-days!

Francis

Exotisch inheems

te prijzig volgens wat onder de noemer van jamaicaanse gerechten maar was, specifieke jamaicaanse gerechten werden ons afgeraden (niets in huis hiervan of geen goesting om dit nog klaar te maken).

Natalie

Waanzinnige prijzen voor wat je krijgt!

Bij Jane's eet je exotisch in een soort eetkamer van een privé-woning. Potentieel gezellig en lekker, ware het niet dat je eet in een waas van sigarettenrook en de geur van hete olie, uit de keuken die duidelijk een ventilatieprobleem heeft. Onze wokgerechten van respectievelijk 21,50 € en 28,50 € (!!) waren vakkundig vermoord door een ENORME dosis zout. Exit bijna volle borden en een lege maag als gevolg. Gelukkig was de wijnkeuze correct. Mits een halvering van de dosis zout kan dit restaurant ermee door. Maar dan moet Jane's eerst inzien dat alles een juiste prijs heeft (eenzelfde wok kost bij een Thai 13 €) - dit is géén gastronomisch adres! Zelden zo slechte prijs-kwaliteit gezien.

prisca

lekker eten maar te veel en te duur

Wij gingen voor de caraibische kaart : een aantal gerechten waren niet voorhanden de prijzen liggen hoog en de porties zijn extra groot ( één gerecht bestellen is voldoende) dure wijnkaart leuk : overschot eten werd meegegeven

Anja

Ons etentje bij Jane's Wine & Dine was het...

Ons etentje bij Jane's Wine & Dine was het dieptepunt van een leuk weekendje in Kortrijk. Wij hadden ons verheugd op een lekkere exotische maaltijd, maar werden hierin zwaar teleurgesteld. De prijs/kwaliteit verhouding van dit restaurant is ronduit waardeloos. € 18 voor een thaise salade met kip : deze salade bestond uit enkele repen sla, een derde van een tomaat, wat koriander en wat gebakken kipfilet. De Thaise soep was niet echt lekker. Als hoofdgerecht bestelde ik roasted Red Snapper. Ik kreeg tot mijn verbazing een gestoomde diepvries kabeljauwfilet! Toen ik Jane hierover aansprak, gaf zij zeer tegen haar zin toe dat het inderdaad haar fout was. Ik diende dit gerecht (waar ik overigens bijna niets van heb gegeten daar het smakeloos was) dan ook niet te betalen. Mijn echtgenoot koos Curry Lamb. De smaak van dit gerecht was helemaal niet wat we verwacht hadden. De groentjes kwamen recht uit de zak diepvrieswokgroentjes van de Colruyt. En het lam was plots rundsvlees... Enfin : dit was onze slechtste culinaire ontdekking van de afgelopen jaren. Wij hopen voor Jane dat het gewoon haar dag niet was!

emilie

super lekker eten voor een schappelijke prijs...

Het eten is super lekker Het restaurant zou nog veel meer kunnen bieden als. Het interieur een nieuw en gezellig jasje zou. Krijgen

Emilie

Heeeeel lekker en vriendelijk

Lekker Jamaicaans gegeten, ook was de bediening heel vriendelijk. De gastvrouw is heel open en vriendelijk. Sfeer heb ik iets minder punten gegeven, maar dat komt omdat we alleen in het restaurant waren. En dan is er altijd wat minder sfeer. Voor herhaling vatbaar

Fatiha

agréable soirée

Jane est très accueillante. Elle vous met à l'aise au point qu'on finit par se sentir chez elle. Le repas jamaiquain fut une belle découverte et très goûtu. A recommander vivement

Ties

Lekker gezellig maar hectisch

Lekkere keuken, vooral hoofdgerechten zijn aan te raden. Het was soms wat hectisch, maar gezellig hectisch. Ook goed om op een warme zomeravond op het terras te vertoeven.