Beoordelingen van Il Tuo...ristorante

8.0
Nathalie

Ideale Italiaanse keuken

Zeer lekker Italiaans restaurant. Voor de eerste keer deze avond geweest en spijtig dat we deze niet eerder ontdekt hebben. Goede bediening, zeer goede chef - een echte Italiaan - en daar hoort ook het temperament bij ( anders ben je beter af bij de Chinees ;-) ). Het voor- en hoofdgerecht waren subliem van smaak EN we hebben nog een aantal potjes vers gedraaid roomijs mee naar huis - superlekker en supervers - nieuw blijkbaar en zeker een aanrader om tijdens de zomer een ijsje mee te pikken, verser dan dit kan niet meer behalve in Italië zelf! TOP

Chloe

Top

Altijd al heel lekker gegeten

Marion

Onbeschofte patron

Je ziet goed wie er regelmatig over de vloer komt ( krijgen voorkeursbehandeling) 2 tafels van ons vandaan zat een koppel die naar de patron zijn mening te lang bleven zitten na het betalen , de werden letterlijk op onbeschofte toon door de patron naar buiten gewerkt zodat het tafeltje vrij kwam voor zijn vrienden . Hier zien ze ons nooit meer terug , de klant is in mijn ogen nog altijd koning !

Sebastiano parafioriti
1 Beoordelingen
Beoordeeld op 20/08/2015

Geachte klant, ik herinner u eraan dat in me werk er niet vrienden... maar de clients allemaal hetzelfde zijn. "Ik herinner u dat wij op dezelfde plaats zijn voor 8 jaar en we hielden omdat wij alles de wereld ook respecteren en klanten voelen koningen. Toen ik herinner me dat naleving van de regels na die u betaalt kunt ook de tafel verlaten zo spoedig mogelijk! Ik hoop dat de routinne niet te wachten u langer zal gebeuren. Dank u, en altijd goed komen sebby en team

Sarah
Sarah beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen

lekker, kwalitatief eten

We zijn hier al vaak geweest en het eten is altijd in orde. Als je als nieuwe klant komt en je kent de stijl van humor niet van de zaakvoerder. Kan je dit soms ervaren als onvriendelijk en minder aangenaam. Dit is spijtig want ze kennen hun stiel goed en het eten is lekker, altijd gratis wacht bordje/amuse en verse specialiteiten.

Vera

Onvriendelijke Personeel

Zeer onvriendelijke en gehaaste bediening. Kwaliteit eten ok. Jammer want we hadden er veel meer van verwacht.

kristof

Ongemanierde chef

Zolang je niet in contact komt met de chef is alles prima. Het personeel doet zijn uiterste best op het briesende, onbeschofte gedrag van hun baas te compenseren. Diner op het terras is leuk, ondanks dat het langsheen een drukke baan ligt. Binnen is een ander verhaal. Daar waant de man zich in zijn koninkrijk en dat zal je geweten hebben... Steek er een andere Pater familias in en je hebt een prima resto. Misschien moet El Mama de teugels nog wat strakker houden...

VERA

super lekker

super gezellig en heel lekker gegeten. ik kom zeker nog terug...

Patrick

Geweldig! Hiervoor maak je een ommetje

Lekker, kwaliteitsvol en mooi gedresseerd bord. In deze keuken staat een kok die zijn job kent. De chef is animator van dienst en schenkt aan alle klanten aandacht. Hij bedient, ruimt af en amuseert zijn cliënteel. Dit is werkelijk een restaurant waar je een ommetje voor maakt. Iedereen welkom met de glimlach!

johan

een echte aanrader

gezellig restaurant, heel familiaal lekker eten en een fijne bediening ook geschikt voor kleine kinderen

DOMINIEK

sporadisch herhaalbaar

chaotisch wat betreft de reserveringen...de hapjes zijn te lang op voorhand klaargemaakt en daardoor minder krokant. lekker...maar niet uitzonderlijk