Zondag
Toon telefoonnummer Email Website Facebook
Welkom bij L-Cafe!!
Liesbet en Lori heten u van harte welkom bij L in Leuven

Wij zijn 2 zussen die genoeg hadden van alle pasta-, pizza, kebab- en frietzaken. Waarom niet gewoon voedzaam en gezond eten? Wat is er mis met onze eigen traditionele keuken zoals onze bomma en mama ze maakt? Voor ons 1 antwoord: ABSOLUUT NIETS! Het wordt zelfs gemist in deze studentenstad.

Wat kan je verwachten bij ons? Alles is huisbereid met extra veel liefde, de porties zijn zeer royaal en van hoge kwaliteit. Wat je niet opkrijgt, krijg je mee in een bakje om nog eens van te genieten.

Alle gerechten zijn ook mogelijk in meeneemvorm (koud of warm).

Wegen de lange gaartijden van onze gerechten en kleine keuken is het niet altijd mogelijk om snel iets bij te maken maar we zullen in dat geval altijd een alternatief voorstellen.

Laat het vooral smaken en we hopen om u snel terug te terug te mogen verwelkomen.

Openingsuren:
Maandag : 12:00 - 22:00
Dinsdag - Zaterdag : 09:00 - 22:00
Zondag gesloten
8.7 Gebaseerd op 1 beoordeling

Bernard
Beoordeeld op: 24/09/2019
Bernard beveelt dit restaurant aan voor: Gastronomie

Si vous connaissez la cuisine traditionelle...

Le stoemp, les boudins, la campagne du vrai Brabant, loin des farfelues internationales... cette table est riche, à Leuven (L) pour toutes les bougettes. Un p'tit Orval en prime! Vous pouvez aussi commander ici et vous le faire livrer à domicile. Menus spéciaux estudiantins! Ce couple de filles en L est une petite perle gastronomique à remarquer sur cette place (de oude markt) couverte de terrasses à bières!