Brasserie Mezzanine

Mathieu de Layensplein 9-11 3000 LEUVEN

Franse Belgische Brasserie

Toon telefoonnummer Email Website

In hartje Leuven, aan de voet van de gotische Sint-Pieterskerk, vindt u onze gezellige brasserie Café Mezzanine.

Gelegen in een prachtig historisch pand, sfeervol ingericht, biedt het de uitgelezen plek om rustig te genieten van een drankje of een heerlijke hap.

Je kan kiezen uit onze nieuwe uitgebreide kaart met tapa's, snacks, frisse salades, originele pasta's, scampigerechten, grillades, mosselen, …
Daarnaast presenteren we u ook een maandelijks wisselende suggestiekaart.
Proef ook onze lekkere ijsroomcoupes, shakes en huisbereide desserts : pannenkoeken, chocolademousse, warme appeltaart en tiramisu.

Na afloop kan je nagenieten aan de bar of de gezellige open haard met een lounge muziekje op de achtergrond.

Geniet van zuiderse temperaturen op ons grote zongerichte terras met een heerlijke cocktail.

Je kan bij ons ook afhaalgerechten telefonisch bestellen, tel 016/23 49 34

Je kan bij ons terecht voor al uw feesten – communiefeest, trouwfeest, verjaardag, party's, personeelsfeest, … en vergaderingen. Wij maken graag een vrijblijvende offerte met aangepaste menu's.

Faciliteiten Real-time reserveerbaar, Kindermenu's, Air conditioning, Honden toegelaten, Terras, Kindvriendelijk, Vegetarisch menu Sfeer Eigentijds kader
Betalingsmogelijkheden Sodexo Lunch Pass®, Sodexo Card®

2 personen schreven een beoordeling over restaurant BRASSERIE MEZZANINE

Veerle Heyvaert
Veerle beveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 27/05/2017

Zeer leuke ober :-)...

Zeer leuke ober :-)

Angelo U.
Angelo U. beveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 12/02/2017

Vlotjes en vriendelijk bedient. Lekker eten....

Vlotjes en vriendelijk bedient. Lekker eten. Leuke locatie.