Beoordelingen van La Rotonda

7.0
Siemen

Authentiek

Hier kom je niet omwille van het fancy interieur. Hier kom je omdat het eten gewoon echt lekker, eerlijk en bovenal bij prijs is. Je moet geen schrik hebben omdat er geen 2 dezelfde stoelen staan, of je bestek blijkbaar een allegaartje is. Is je vork of lepel krom, vraag dan gewoon een andere. Dat is lachen! Als je struikelt over zulke zaken, moet je niet been de Italiaan gaan eten. Dit is nog echt authentiek. Het gaat hier niet om hoe het er uit ziet, maar om hoe het smaakt. Maar jezus, echt waar, de gerechten hier zijn stuk voor stuk bijzonder lekker en verzorgd. De pizza's zijn absoluut aan te raden, en zeker niet te duur voor die kwaliteit. Scampi dello cheffo is ook super! Ik heb nog nooit negatieve reacties gehoord van mensen die ik meenam naar dit restaurant.

Karl

Middelmatig

Alles aan deze plek was middelmatig, het eten was middelmatig, de service was middelmatig, de keuze was middelmatig. Niks bijzonders dus, maar ook niks slecht.

Johan

Het restaurant is ondertussen verhuisd naar...

Het restaurant is ondertussen verhuisd naar een centralere plaats, vlakbij het kruispunt met de Tiensestraat. Het interieur is niet bijzonder gezellig, maar dat was gauw vergeten toen we na onze bestelling bij de wijn al dadelijk een bordje kregen met lekkere italiaanse salami en olijven. De pasta was gewoon ok, de pizza's daarentegen zijn redelijk fantastisch! Zo goed heb ik ze zelfs in Italië nog niet veel gegeten: smakelijk krokant deeg alla Toscana, juiste vochtigheidsgraad, verzorgde en uitgebreide garnering, wat pikante olie op tafel voor de liefhebbers. Bediening is wat nonchalant maar met wat Italiaans zijn ze snel te charmeren... Een uitstekend adres voor de pizzaliefhebbers.