Beoordelingen van 't Vier Emmershof

Online reserveren
8.9
Isabella

Heel lekker!

Gezellig en heel lekker met een goed bediening Gewoonweg perfect! We gaan dat zeker nog eens doen

Paul

Een kwaliteitsrestaurant op alle vlakken

Zowel het interieur, de ontvangst, het aangeboden menu, het contact met chef-kok PIERRE VAN DEN ABBEELE waren zeer aangenaam. Waarom geen Michelinster?

Carla

Lekker gegeten

positieve ervaring

Carla

Lekker gegeten

positieve ervaring

Isabelle

Culinaire verwennerij

Het was een tijdje geleden dat we nog eens in 't Vieremmershof waren geweest. Dankzij de actie van RestoDays hebben we dit klasserestaurant terug herontdekt. We komen héél binnenkort weer terug.

Karin

Schitterende zaak, fantastisch lekker eten

Het eten was werkelijk zeer goed. Van al onze restodays ervaringen was dit veruit de beste! We kenden het vieremmershof al van eerdere bezoeken, maar zelfs voor een beperkte restodays menu hebben ze het beste van zichzelf gegeven!

Pierre

Excellent !

Prachtig kader en omgeving ! Uitstekende bediening maar ..... na het dessert duurde het wel even voor de koffie geschonken werd ! Dit mocht wel sneller gebeuten.

Gerry

Toprestaurant

Zeer goed van eten en bediening. We gaan er zeker nog terug.

francois

perfect eten en drinken in perfect restaurant

We kenden 4-emmershof al ervoor - het menu voor de restaurantweek was héél lekker - de bijpassende wijnen uitstekend - maar misschien volgende keer : fles wijn nemen ipv - lijkt me merkelijk minder in prijs dan met 4 bijpassende te nemen -

rene

heerlijk

heel goede keuken en bediening geweldige sfeer