Beoordelingen van 't Vier Emmershof

Online reserveren
8.9
Marcel

echt genieten

Een restaurant om te genieten van elk gerecht. rustig en sfeervol we hebben van onze lunch genoten en gaan zeker nog terug.

Bea

Altijd een verrassing

Het is niet de eerste keer we dit restaurant bezoeken en telkens maken we dezelfde opmerking: dit is echt goed. Kwaliteit blijft op peil. Personeel is hoffelijk en volgt de zaken goed op. Wat de meeste mensen zeker appreciëren is dat de chef-kok persoonlijk het menu komt voorstellen en bij het verlaten van het restaurant de gasten ten afscheid groet.

stan

zeer lekker, maar eerder aan de dure kant

smakelijke en verrassende keuken met kwalitatieve ingrediënten

Smet

zeer verfijnde keuken

heel ggggoed restaurant alleen vallen de dranken redelijk duur uit

Danny

Lekker genieten !

Ons bezoek bij 't vier emmershof was een culinaire verwennerij. Er was niets op aan te merken, het eten was super, de bediening was uitstekend en ook de kok zelf kwam de menu voorstellen, wat een + punt is. De aangepaste wijn was een succes, de perfecte combinatie met het eten, waarvoor ook een pluim voor de somelier. Dank U wel, wij hebben genoten !!

Paul

uitstekend

Hier kun je gezellig en smakelijk genieten.

Leen

overboeking !

Ik ben enorm teleurgesteld. Ik had me verheugd in dit restaurant te gaan eten maar blijkbaar heeft restodays een foutief aantal tafels aangeboden. Dus mijn reservatie werd afgebeld. Ik zou graag een compensatie van restodays ontvangen.

GERDA

Genieten van een lekkere keuken

Lekker; parking eerder klein,moeilijk parkeren in de straat.

Lutgarde

SUBLIEM

Heerlijk 3-gangen menu. Een van de betere restaurants die we tot nu toe met resto bezocht hebben. Zeker voor herhaling vatbaar. Enig min puntje was het gering aantal parkeerplaatsen voor het restaurant.

Christa

The place to be

Hier kom je thuis, de ontvangst is hartelijk en persoonlijk. De chef komt aan tafel de menu voorstellen en alle aanpassingen zijn mogelijk. Het interieur mag er zeker zijn,tot in de puntjes afgewerkt. Het eten is er subliem. Het is en blijft onze favoriet hier in de omgeving.