Beoordelingen van 't Vier Emmershof

8.9
Baert

eten ok, drinken?

heel lekker en mooi. Porties voldoende.Het eten was subliem. Dure dranken.

etienne

een topkeuken

Over de kwaliteit van het eten valt niets verkeerd te zeggen . Alles was van heel lekker. De prijs die we hier voor betaald hebben was dat meer dan waard.Een dikke pluim voor de kok. Enkele kleine minpuntjes waren in het eerste deel van het restaurant een versleten tapijt, ook mag men wel eens de zoutvatjes en olieflesje proper maken.De tafelkleedjes mag verzorgder. Maar dat weegt niet op tegen wat men gepresenteert kregen. WE KOMEN ZEKER EN VAST TERUG; EN DAT ZAL HEEL BINNENKORT ZIJN; NOG VEEL SUCCES

Carine

Lekker en vers

Zeer lekker gegeten, toppers zijn hapjes en dessert. Vis,saus enz lekker maar mocht iets warmer zijn.

Walter

Heel weinig op aan te merken

We kozen voor het driegangenmenu, dat ons van begin tot einde heel goed gesmaakt heeft. Fijne, smaakvolle gerechten, mooie presentatie, zeer goede bediening. Na negen hapjes, voor- en hoofdgerecht en drie desserts ook zeker voldaan van tafel gegaan. Dank aan de chef en zijn personeel voor de aangename avond!

WILLY

Subliem genieten

Heel aangenaam kader met chef die persoonlijk aan elke tafel het menu komt voorstellen, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Wilfried

een aanrader

Het was de tweede keer dat wij het restaurant bezochten en tweemaal is het ongelooflijk meegevallen . Zoals ik boven schreef "een aanrader"

Etienne

Prima

geslaagd over heel de lijn

Irenee

LEKKER EN GOED

Het is simpelweg een goed restaurant, waar wij altijd prijs/kwaliteit zo goed als geen negatieve opmerkingen hebben. Er kunnen altijd dingen verbeteren, maar laat ons niet vitten. Irenee.

Irenee

Lekker en goed

Aangenaam restaurant om te gaan tafelen, zowel als koppen of met vrienden. Er zijn altijd zaken die beter kunnen, maar we gaan geen spijkers op laag water zoeken. Dus algemene tevredenheid.

Frank

Altijd een sublieme ervaring!

Al een aantal keer op bezoek geweest bij 't Vier Emmershof. Dit is toch echt wel één van mijn favoriete restaurants. Je begint steeds met een indrukwekkend hapjes-bord bij het het aperitief; de rest van het menu is keer op keer erg lekker. Leuk detail is de persoonlijke toelichting van het menu door de kok. Enig nadeel is dat je ver van te voren moet reserveren, maar met zo'n zaak zoals deze kan dat moeilijk anders.