Beoordelingen van 't Vier Emmershof

Online reserveren
8.9
h

teleurstellend

Ik stuurde meer dan een maand op voorhand een mail met de vraag of ik kon reserveren en of men een menu koemelkvrij kon voorzien. De reactie letterlijk: "Ter bevestiging van uw reservatie. Natuurlijk kan er rekening worden gehouden met uw lactose intolerantie." Dit "NATUURLIJK" schepte verwachtingen die niet werden ingelost. De hapjes zaten vol room, voorgerechte en hoofdgerecht waren koemelkvrij en beantwoorden aan wat ik van het vier emmershof had gehoord. Als nagerecht kregen mijn tafelgenoten een mooi dessertbord. Ik kreeg een geraspte appel op mijn bord. De kok kwam na het eten zeggen dat hij zoveel als mogelijk rekening had gehouden met mijn vraag... Beste kok, ik wens u vanaf mijn bezoek een allergie toe dat je eens aan den lijve laat voelen wat het in essentie wil zeggen voor een lichaam om producten te eten die het niet verdragen kan... of gewoon uitgesloten te worden uit het culinair genot. DIT HEB IK IN DE 10 JAAR DAT IK INTOLLERANT BEN NOG NOOIT MEEGEMAAKT IN EEN RESTAURANT Had me dan gewoon op voorhand gezegd dat je me liever niet ontving!

andre
Beoordeeld op: 03/06/2019
andre beveelt dit restaurant aan voor: Business lunch/diner

Prima gerechten, maar afrekening klopt helemaal...

Wij namen met 4 de all-in lunch op zondagmiddag (91 €/persoon) maar moesten 393 € betalen in plaats van 364 € gezien er samen 2 glazen champagne + 1 glas rode wijn geschonken werden, daar waar 2 personen GEEN aangepaste wijnen namen!!!! Met andere woorden de BOB-chauffeurs worden hier afgestraft en er wordt DUBBEL betaald. Daarna was er geen discussie meer mogelijk, gezien de rekening al was afgedrukt. Hier kom ik niet meer, alsook mijn relaties, vrienden en kennissen.

Hendrik

Te duur in verhouding tot kwaliteit

Basisprijs lunch was 22 euro: correcte prijs 3 glazen bijpassende wijn aan 18 euro: te duur in verhouding tot kwaliteit wijn Bediening door sommige kelners: veel te luidruchtig, bijna belachelijk. Kader, veranda viel tegen en tafels bovendien veel te dicht op elkaar. Uiteindelijke prijs 62,5 euro pp.

Jean-Paul

Wat oubollig en weinig verrassend

Ik heb hier goed gegeten maar miste originaliteit Ik vind 9 amuzes ook wel iets teveel van het goeie en er zat te weinig verrassing in... Hetzelfde kan ik gan de desserts zeggen. Het was er erg lawaaierig en ik heb uiteindelijk 3 keer naar een extra koffietje moeten vragen. Voor die prijs heb ik al heel wat betere en meer eigentijdse dingen op mijn bord gekregen.

Brigitte

veel blazee

men moet betalen voor wijn, maar onze glazen stonden meer leeg dan vol

Kelly

Lekker genoten

Genoten van een mooi-ogend amusebord. Alle gerechten waren met de nodige zorg bereid, vers. Pure, eerlijke lekkere keuken. Het dessert met peer was een echt toppertje ! Het persoonlijk bezoekje van de kok kan alleen maar geapprecieerd worden. Enige minpuntje is de beperkte parkeergelegenheid maar daar struikelen we niet over. Algemeen, een aanrader dus.

Lodewijk

GENOTEN

Aangenaam en lekker eten, geen probleem als er is bij wat je niet lust,wordt aangepast zonder meerprijs. komen zeker nog terug.

Godelieve

Zeer tevreden met enkele minpunten

Keuken excellent. Sfeer deze keer veel te lawaaierig. Volgende keer vraag ik een rustiger tafeltje !

Rein

de suikerspin blijft het doen

Heel lekker gegeten met mooi geselecteerde bijpassende wijnen. Iedere gang wordt met zorg bereid en heeft een mooie samengang. Vooral de witte wijn bij het voorgerecht deed ons verbazen. Leuk zijn de negen kleine amuses en de negen dessertjes waarmee afgesloten wordt. Vooral de suikerspin blijft het doen! :-) De tafels zijn ruim en er wordt veel aandacht aan je besteed. De kok komt zelf de menu voorstellen en neemt ook van je afscheid. Wij zaten ad trap en boven zat er een groep, wat veel lawaai gaf waardoor we elkaar soms moeilijk verstonden. Wat ook wel jammer is, is de weg voor het restaurant. Hier liggen heel veel putten en bij regen modder. Wat heel nefast is vr de schoenen.

GERDA

Genieten van een lekkere keuken

Lekker; parking eerder klein,moeilijk parkeren in de straat.