Beoordelingen van 't Brigandje

8.2
Ides
Ides beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner

SUPER LEKKER

super lekkere ribbetjes gegeten en dit alles met een vlotte bediening.

Connie
Connie beveelt dit restaurant aan voor: Koppels

toppie

snelle bediening spontaan vriendelijk , enorme keuze om te eten enorme porties heel gezellig om te zitten grote parking zeker voor herhaling vatbaar !! mvg connie

Stefaan
Stefaan beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Carnivoren , allen naar Kleit !

Sinds de overname van 't Brigandje gaan we regelmatig naar dit restaurant , en wat Michiel en Veerle met hun team gerealiseerd hebben op nauwelijks een jaar tijd is indrukwekkend. Een gezellige sfeer in een mooi kader , en vooral een eerlijke en betaalbare keuken waarin we telkens opnieuw verrast worden door de hoeveelheid van de porties. Voor de liefhebbers van een goeie lap vlees , hier moeten jullie zijn !

De Groeve

Zeer lekker

Zeer lekker gegeten in een warm kader. Top!

Kristine
Kristine beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Verhouding prijs/kwaliteit

Lekker smullen tegen een betaalbare prijs!

We hebben hier heel lekker gegeten, samen met vrienden en onze kinderen, tussen 5 en 14 jaar. Onze keuze ging naar het Brigand menu, 38 euro voor aperitief met hapjes, een mega grote en lekkere spare rib met frietjes en een dame blanche, dat alles samen met een halve liter wijn. Voor de kinderen zijn er aparte kindergerechten of menu's, voor de allerkleinsten zorgen ze zelf voor kleurboeken en kleurtjes. We hebben lekker gesmuld, tegen een betaalbare prijs en dit in een zeer gezellig kader. Zeker voor herhaling vatbaar!

Rita
Rita beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Verhouding prijs/kwaliteit

Fantastisch en een aanrader.

Zeer lekker met professionele aanpak. Zeer vriendelijk personeel We gaan zeker terug als we in de streek vertoeven

Patricia
Patricia beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

geweldig restaurant

was weer fantastisch tot de volgende keer

Ives
Ives beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

zeer goed lokaal restaurant

Eerste maal , zeer vriendelijk personeel, zeker het tweetalig juffrouwtje en kwaliteit van het eten zeker aan te prijzen , voldoende grote porties Houden zo ik zeggen we komen zeker nog terug en zeker aan te bevelen, tip top !!!!!

Kurt
Kurt beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Verhouding prijs/kwaliteit

Verrassende last minute

Slechts 's ochtends beslist om restaurantje te doen. Na de positieve beoordelingen via Tripadvisor hiervoor gekozen. Mooi kader, vriendelijk onthaal, vlotte bediening (ondanks de drukte). Prijs kwaliteit meer dan in orde. Een aanrader, hier komen we zeker nog terug

Natacha

Middelmatig

Het is een heel gezellig kader en heel goede en vriendelijke bediening. De ribbetjes waren lekker van smaak, maar waar ze dikker waren, rauwer en dan ook ribben met weinig of geen vlees. Nog een geluk dat ik rekening bekeken heb, want er waren extra dranken aangerekend, die wij niet gedronken hadden.