Beoordelingen van Lotier

9.0
willy

zeker voor herhaling vatbaar

alles was perfect in orde, en gezellig

Ann

Lekker maal in luxueuze setting

We genoten van een smakelijk maal in een luxeuze setting. De vis was niet helemaal afgekruid. Het dessertje (wentelteefjes van kruidenkoek) kon ons erg bekoren.

René

Uitstekend

Gezellige en rustige omgeving, met aangename ontvangst in de mooie veranda met uizicht op de tuin. Mooie afgewerkte en originele gerechten.

Jan

Lekker gegeten in een gezellig restaurant,...

Na een lekker glas champagne, kwam een lekkere carpacio van tonijn. Hoofdgerecht was roodbaars en als nagerecht een lekker wentelteefje. Ondanks de moeilijkheidsgraag van twee deelnemers met een lactosevrij dieet, konden ook zij van de lekkere gerechten eten. Hartelijk dank voor de goede communicatie tussen service en keuken voor de kleine correctie die wegens dit lactosedieet nodig waren. Aanbevolen restaurant voor bezoek met vrienden of kleine familiekring.

Henri

puur genieten

Zeer mooi kader, vriendelijke gastvrouw en een prima kok die zelfs de tijd nam om de gasten persoonlijk te begroeten. Originele recepten om U tegen te zeggen Proficiat

Eric

Optimaal tafelen.

Super aangenaam tafelen, ongedwongen, heel verzorgd, goede wijnen, rustige sfeer, vriendelijke bediening.

Marcel

genoten maar niet goedkoop

Het eten was prima en de wijnen lekker. De service was echt top. De rekening (vooral voor de drank) was echter aan de hoge kant.

ludo

de perfekte plaats

Het enige minpunt dat ik kan bedenken is de moeilijke parkeerplaats voor de auto