Beoordelingen van Lotier

9.0
ludo

de perfekte plaats

Het enige minpunt dat ik kan bedenken is de moeilijke parkeerplaats voor de auto

Marcel

genoten maar niet goedkoop

Het eten was prima en de wijnen lekker. De service was echt top. De rekening (vooral voor de drank) was echter aan de hoge kant.

Eric

Optimaal tafelen.

Super aangenaam tafelen, ongedwongen, heel verzorgd, goede wijnen, rustige sfeer, vriendelijke bediening.

Henri

puur genieten

Zeer mooi kader, vriendelijke gastvrouw en een prima kok die zelfs de tijd nam om de gasten persoonlijk te begroeten. Originele recepten om U tegen te zeggen Proficiat

Jan

Lekker gegeten in een gezellig restaurant,...

Na een lekker glas champagne, kwam een lekkere carpacio van tonijn. Hoofdgerecht was roodbaars en als nagerecht een lekker wentelteefje. Ondanks de moeilijkheidsgraag van twee deelnemers met een lactosevrij dieet, konden ook zij van de lekkere gerechten eten. Hartelijk dank voor de goede communicatie tussen service en keuken voor de kleine correctie die wegens dit lactosedieet nodig waren. Aanbevolen restaurant voor bezoek met vrienden of kleine familiekring.

René

Uitstekend

Gezellige en rustige omgeving, met aangename ontvangst in de mooie veranda met uizicht op de tuin. Mooie afgewerkte en originele gerechten.

Ann

Lekker maal in luxueuze setting

We genoten van een smakelijk maal in een luxeuze setting. De vis was niet helemaal afgekruid. Het dessertje (wentelteefjes van kruidenkoek) kon ons erg bekoren.

willy

zeker voor herhaling vatbaar

alles was perfect in orde, en gezellig

Christoph

Een leuke gastronomische ervaring, zonder meer

In een heel leuk en gezellig kader hadden we onze eerste culinaire ervaring bij Lotièr. Al bij al een aangename avond gehad, maar dat beetje extra punch dat je verwacht gezien de prijsklasse van het restaurant in kwestie, bleef jammer genoeg uit. Lekker gegeten, zonder meer, maar dat kan ook in andere etablissementen in een andere (lees: lagere) prijscategorie. Pluspunten : inrichting, sfeer, m.a.w. "het kader" en een zeer vriendelijke en hartelijke bediening door de gastvrouw / Minpunten : porties (toch zeker van het hoofdgerecht), temperatuur van de wijnen (toch zeker de koeling van de witte wijnen), prijs/kwaliteit in het algemeen. Maar zeker wel op de goede weg !

Karin

EEN ONTDEKKING IN MIJN EIGEN GEMEENTE DICHT...

Meermaals op de Antwerpse Steenweg dit restaurant voorbijgereden,was ik zeer benieuwd om er eens te komen. Met de resto deals was dit een unieke gelegenheid. Doch mocht dit restaurant wat meer zichtbaar zijn op de baan,daar het in een mooie villa gelegen is.Het restaurant geeft een gezellig ,huiselijk gevoel om er te vertoeven.Het leent zich ook om met een gezelschap volledig af te huren voor een speciale gelegenheid.Het koppel dat dit restaurant uitbaat is zeer hartelijk,hij staat in de keuken,komt ook lags in de zaal en deed bij het naar huis gaan onze jassen aan. Zij is een spontane gastvrouw en doet de bediening aan tafel zeer vlot. Het eten is ons ook heel goed meegevallen,priis kwali