Beoordelingen van Klein Marrakech

Schrijf beoordeling
8.4
waltervan eyndhoven
walterbeveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 26/02/2017

Vriendelijke bediening en lekker eten Meer...

Vriendelijke bediening en lekker eten Meer moet dat niet zijn toch ?

SofiePuylaert
Sofiebeveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 25/09/2015

Gezellig en lekker

Wij zijn hier nu meermaals geweest en het is steeds een goede service met heel lekker eten. Een echte aanrader !!

JanCeulemans
Janbeveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 02/07/2015

Positieve ervaring. Een aanrader !

Vriendelijk ontvangst. Lekkere aperitief op basis van cava met munt en olijf. Couscous met groenten op onze vraag direct aangevuld met rozijnen, kikkererwten en zoete ajuin. Vriendelijke bediening met deskundige uitleg over de geserveerde producten. Lekkere wijn. Alles perfect ! Werkelijk een aanrader voor een Marrokaanse maaltijd.

AishaCallewaert
Aishabeveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 13/06/2015

Authentieke Marokkaanse keuken

Een tof restaurant met een klein maar gezellig terras achteraan. Je vindt hier de echte Marokkaanse smaken aan schappelijke prijzen. De bediening is zeer vriendelijk. Zeker aan te raden!

RigoVan Beersel

lekker !

heel lekker gegeten, overvloedige muntthee ! betaling met bankkaart mogelijk, kredietkaart wordt blijkbaar extra percent gevraagd :-(

KrisVan Humbeeck

Zeer lekkere aanrader

Zeer aangenaam verrast door de heerlijke keuken, het gevarieerde aanbod en vooral de prijs/kwaliteit verhouding.

HildeVAN LENT

Leuk tafelen voor een schappelijke prijs

Gezellige inrichting, authentieke gerechten

brigitterillaerts

lekker,maar 5% extra betalen bij betaling eurocard

het was lekker maar de rekening was een geschreven papiertje ,geen btw bonnetje en bij betaling eurocard vragen ze 5% extra iets da niet mag.Hierdoor zal ik niet meer gaan wij betalen altijd met kaart.