Beoordelingen van Klein Marrakech

Online reserveren
8.1
Frank
Datum restaurantbezoek: 25/12/2017
Frank beveelt dit restaurant aan voor: Groepen

Verschillende fouten (foute hoofdschotels:...

Verschillende fouten (foute hoofdschotels: 1 teruggestuurd die we bijna koud terug kregen, 1 schotel kroketten gevraagd maar frieten gekregen). Scampi met currysaus was eerder witte saus zonder curry, scampi met looksaus met amper look, merguez worstjes zonder smaak. Koffie verkeerd straf van smaak, amper melk. Dit alles met een bezetting van 3 tafels ??

Philippe D.
Datum restaurantbezoek: 24/12/2017
Philippe D. beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Verhouding prijs/kwaliteit

Gezellig, vriendelijk, lekker en goede prijs/k...

Gezellig, vriendelijk, lekker en goede prijs/kwaliteit verhouding.

walter
Datum restaurantbezoek: 26/02/2017
walter beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Kinderen, Trendy kader, Verhouding prijs/kwaliteit

Vriendelijke bediening en lekker eten Meer...

Vriendelijke bediening en lekker eten Meer moet dat niet zijn toch ?

Sofie
Sofie beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Verhouding prijs/kwaliteit

Gezellig en lekker

Wij zijn hier nu meermaals geweest en het is steeds een goede service met heel lekker eten. Een echte aanrader !!

Jan
Jan beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Verhouding prijs/kwaliteit

Positieve ervaring. Een aanrader !

Vriendelijk ontvangst. Lekkere aperitief op basis van cava met munt en olijf. Couscous met groenten op onze vraag direct aangevuld met rozijnen, kikkererwten en zoete ajuin. Vriendelijke bediening met deskundige uitleg over de geserveerde producten. Lekkere wijn. Alles perfect ! Werkelijk een aanrader voor een Marrokaanse maaltijd.

Aisha
Aisha beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Verhouding prijs/kwaliteit

Authentieke Marokkaanse keuken

Een tof restaurant met een klein maar gezellig terras achteraan. Je vindt hier de echte Marokkaanse smaken aan schappelijke prijzen. De bediening is zeer vriendelijk. Zeker aan te raden!

Rigo

lekker !

heel lekker gegeten, overvloedige muntthee ! betaling met bankkaart mogelijk, kredietkaart wordt blijkbaar extra percent gevraagd :-(

Kris

Zeer lekkere aanrader

Zeer aangenaam verrast door de heerlijke keuken, het gevarieerde aanbod en vooral de prijs/kwaliteit verhouding.

Hilde

Leuk tafelen voor een schappelijke prijs

Gezellige inrichting, authentieke gerechten

brigitte

lekker,maar 5% extra betalen bij betaling eurocard

het was lekker maar de rekening was een geschreven papiertje ,geen btw bonnetje en bij betaling eurocard vragen ze 5% extra iets da niet mag.Hierdoor zal ik niet meer gaan wij betalen altijd met kaart.