Dessain

Ridder Dessainlaan 2 2800 MECHELEN

Belgische Franse Gastronomische

Toon telefoonnummer Email Website

Het interieur van Restaurant Dessain (voormalig restaurant Gulden Anker), gelegen aan de Leuvense vaart kreeg recentelijk een stijlvolle facelift.
Manager en tevens chef-kok Peter Verelst serveert Franse – Belgische gastronomie met een eigentijdse toets. Zijn vrouw Alexandra en haar zaal-team zorgen voor een vriendelijke bediening in een sfeervol en eigentijds kader (met zicht op de Oude Brusselse Poort) .

facebook

Faciliteiten Real-time reserveerbaar, Air conditioning, Faciliteiten mindervaliden, Hotel Sfeer Eigentijds kader, Hotel
Betalingsmogelijkheden American Express, Master Card, Visa, Bancontact

4 personen schreven een beoordeling over restaurant DESSAIN

Dit restaurant is aanbevolen voor:

• Koppels 67%
  • Business lunch/diner 34%
  • Gastronomie 100%
  • Verhouding prijs/kwaliteit 100%
Diane Wyckaert
1 Beoordeling
Diane beveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 02/08/2015

Ongelooflijk lekker !!!!!!

Gisteren de gastronomische menu gegeten met aangepaste wijnen. Het was super lekker en ze schonken goed met de wijn en dit alles in een zeer aangenaam kader met vriendelijk personeel. Ondanks het eten super was moet ik toch melden dat de stoelen ongelooflijk slecht zitten ! Ook kon een vriendin de deur van de toiletten niet open krijgen dan ben ik meegegaan en gelukkig ben ik blijven wachten want ze kreeg de deur niet meer open , uiteindelijk het is gelukt met een geldstuk !!! Rare ervaring in een fantastisch restaurant. Advies : ga steeds met twee naar toilet en breng een kussen mee. Wij gaan zeker nog terug !!!!!

Marc Scheers
1 Beoordeling
Marc beveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 06/04/2015

Topper

Zéér lekkere lunch van de restodays gegeten. De bediening is ook top ! Hier komen we dikwijls en de prijs/kwaliteit is onovertroffen.

Lien De Graef
Beoordeeld op 16/03/2015

Bah

Eten slecht geen leuke bediening ik ga nooit meer terug.

André Tassin
3 Beoordelingen
André beveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 16/02/2015

Lekkere vroege Valentijn.

Vrijdag 13/2 reeds genoten van een fantastisch Valentijnsdiner. Mooie menu, lekker aperitief en de wijnen waren fijn geselecteerd. Het gekoppelde hotel was ook zalig! Menu met aangepaste wijnen prima in orde.