Beoordelingen van Dessain

9.5
DianeWyckaert
Beoordeeld op 02/08/2015
Diane beveelt dit restaurant aan voor:

Ongelooflijk lekker !!!!!!

Gisteren de gastronomische menu gegeten met aangepaste wijnen. Het was super lekker en ze schonken goed met de wijn en dit alles in een zeer aangenaam kader met vriendelijk personeel. Ondanks het eten super was moet ik toch melden dat de stoelen ongelooflijk slecht zitten ! Ook kon een vriendin de deur van de toiletten niet open krijgen dan ben ik meegegaan en gelukkig ben ik blijven wachten want ze kreeg de deur niet meer open , uiteindelijk het is gelukt met een geldstuk !!! Rare ervaring in een fantastisch restaurant. Advies : ga steeds met twee naar toilet en breng een kussen mee. Wij gaan zeker nog terug !!!!!

MarcScheers
Beoordeeld op 06/04/2015
Marc beveelt dit restaurant aan voor:

Topper

Zéér lekkere lunch van de restodays gegeten. De bediening is ook top ! Hier komen we dikwijls en de prijs/kwaliteit is onovertroffen.

LienDe Graef
Beoordeeld op 16/03/2015

Bah

Eten slecht geen leuke bediening ik ga nooit meer terug.

AndréTassin
Beoordeeld op 16/02/2015
André beveelt dit restaurant aan voor:

Lekkere vroege Valentijn.

Vrijdag 13/2 reeds genoten van een fantastisch Valentijnsdiner. Mooie menu, lekker aperitief en de wijnen waren fijn geselecteerd. Het gekoppelde hotel was ook zalig! Menu met aangepaste wijnen prima in orde.