Keuken
Franse 
Budget
€€
Sluitingsdagen
Open 7/7
Contact
Toon telefoonnummer Email
Bekijk alle restaurantgegevens
Beoordelingsscore
7.1 Gebaseerd op 29 beoordelingen
Service
Kwaliteit
Kader
29 personen hebben dit restaurant beoordeeld
Door uw ervaringen te delen, helpt u anderen bij het maken van hun keuze
 
Marc
Beoordeeld op: onbekend

Slechte bediening

Half uur op aperitief gewacht (ober had onze dranken aan de verkeerde tafel bezorgd). In het broodmandje lag een al-geopend boterkuipje van de vorige klant. 3 stukjes brood voor 4 personen, overigens. De amuse-gueules was een hoopje ongepelde stinkende roze garnalen; er was zelfs niets voorzien om de vingers te reinigen. Het was het begin van de avond en de runds-Carpaccio was al niet meer voorradig. Na 1h 40 (sic) wachttijd kwamen de voorgerechten. De kaaskroketten waren binnen nog koud, evenals de ravioli van mijn overbuur; dus deze werden teruggestuurd. Nog meer vertraging. Mijn 2 (zeer kleine) garnaalkroketjes bevatten samen welgeteld 7 diepgevroren grijze garnalen in een niet-definierbare zoeterige brij. De Pouilly Fumé werd besteld, de ober verschijnt aan tafel met een Chablis, bewerend dat dit de wijn was die we besteld hadden, terwijl hij net voordien de Pouilly genoteerd had. Na een discussie blijkt dat de Pouilly niet meer beschikbaar was. Merkbaar gekibbel tussen de twee obers. Hoofdgerecht filet pur kon door de beugel. 235 Euro voor vier mensen (apero + voor- en hoofdgerecht, zelfs geen dessert...) is stevig doorgerekend, de abominabele bediening in acht genomen. Blijkbaar was er in een andere ruimte een personeelsfeest aan de gang en het was wel zeer duidelijk waar de prioriteiten lagen.

Koen
Beoordeeld op: onbekend

In 'La Mottige Service' - de prijs kwaliteit...

We besloten een dagje Mechelen af te ronden met een koffie en dessert. De koffie bevond zicht grotendeels in het schoteltje. Het dessert was die naam niet waardig - abominabel. Met daarbovenop een uiterst trage en zeer onbeleefde, zelfs arrogante service is dit een ervaring om niet snel te vergeten, jammer genoeg om de verkeerde redenen.

Mylène
Beoordeeld op: onbekend

Teleurstellende ervaring!

Op 10 augustus voor mezelf een portie mosselen besteld met frietjes. Ongeveer de helft van de mosselen was nog gesloten. Toen we hier een opmerking over maakten, stelde een ober voor om een kreeftenmes te brengen om de schelpen op te wrikken. Stel je voor! Voor de steak van mijn partner werd de verkeerde saus gebracht. Blijkbaar verloopt de samenwerking tussen keuken- en zaalpersoneel niet al te best. Ter compensatie werden twee warme drankjes voorgesteld. Wegens tijdsgebrek konden we hier echter niet op ingaan. Uiteindelijk heeft een andere ober een korting toegestaan.

Maria
Beoordeeld op: onbekend

Slechte prijs/kwaliteit

Wij hebben hier een ontbijt genoten, over een diner kan ik dus niet oordelen, maar wat was dit abominabel slecht. Met de prijzen die ze rekenen pretenderen ze heel wat, maar dat maken ze niet waar. De "verse" jus was zelfs zodanig bedorven dat het inmiddels een alcoholische drank kon worden genoemd. De bediening is er ook niet met de aandacht bij: de helft van een van ons ontbijt werd zelfs niet geserveerd. Men was het vergeten. Dan toch de volle pond rekenen is ronduit schandalig. Het enige positieve is de locatie op een mooi terras aan het water.

liliane
Beoordeeld op: onbekend

slechts 1 keer

Overdag was het mooi weer maar naar de avond toe toch al frisjes, nietemin werd er gezegd dat er buiten opgediend werd. Aangezien men wel zag dat we dan iets anders zouden zoeken mochten we verder komen in 'de kelder', de plaats waar men de tap deed. Ons uitzicht via raam boven ons hoofd bestond hoogstens uit onderbenen van passerende mensen, de deur stond de hele avond open want kelners liepen af en aan. naar het einde toe was het ook koud binnen. Toen zaten er al wel wat mensen in de kelder, de dapperen buiten hadden jas hoog toe. Van het eten en de bediening waren we best tevreden.Creativiteit voor iemand die een afwijking wou werd gewaardeerd. Maar als je iemand wil trakteren op een etentje dan is dit wel vervelend als je op zo een plaats moet eten. De reden was naar het schijnt te weinig personeel (of te weinig eters?) voor de zaal waarmee men pronkt op de site!

placeholder
Ann
Beoordeeld op: onbekend

nooit meer

Gisteren gaan eten in restaurant Grand Lamot te Mechelen. Er werd net een nieuwe kaart gehanteerd. Dus vroeg ik wat ze konden aanraden van de nieuwe kaart. Oorspronkelijk wou ik voor een zalmhaasje gaan, maar de garçon van dienst stelde een stuk rundvlees voor van een spaans rund (Rubia Gallega). Toen het werd opgediend rook ik al een zeer vreemde geur, die bevestigd werd bij de eerste hap. Nog nooit heb ik zo iets onsmakelijks geproefd. Ik ben nochtans geen moeilijke eter en sta zeker open voor nieuwe dingen. Ook al mijn tafelgenoten hebben een hapje geproefd en niemand vond dit lekker. Dit stuk vlees kostte meer dan 31 euro. Na melding dat ik dit helemaal niet lekker vond werd me totaal geen alternatief voorgesteld. Voor mij nooit meer dit restaurant. Ik zou zeggen, ga is langs en probeer het zelf eens uit (-->Rubia Gallega).

San
Beoordeeld op: onbekend

Eten met uitzicht op de vismarkt

Voor goed eten ga je naar Lamot. Niet goedkoop, maar altijd lekker. Ze zouden wel minder mango, wortel of pompoen espuma erbij moeten serveren, maar goed, dat is een kwestie van smaak.

Tim
Beoordeeld op: onbekend

ben het niet helemaal eens met de commentaren...

ben het niet helemaal eens met de commentaren over de bediening. ben er nu twee keer geweest en van een slechte bediening is mij nog niets opgevallen. Wel opgevallen is de zeer mooie kaart, de fantastische lokatie en het prachtige uitzicht. Toch een niet onbelangrijk minpuntje: een van mijn stukjes tonijn in mijn slaatje was volgens mij aan de koude-keten ontsnapt... Het smaakt ronduit slecht.

Agna
Beoordeeld op: onbekend

Ik ben het volledig eens met de dame hierboven....

Ik ben het volledig eens met de dame hierboven. Lokatie is super, eten was ook helemaal in order maar de bediening liet heel wat te wensen over...op het arrogante af! Voor mij mag de hele zaalploeg vervangen worden!

martine
Beoordeeld op: onbekend

de ligging van het restaurant, het uitzicht...

de ligging van het restaurant, het uitzicht een topper ! het eten lekker en voldoende maar de bediening .... sorry jongens, je voelt je niet welkom, je krijgt als klant geen aandacht; niet in het binnenkomen, niet tijdens het eten en geen blik als je buiten gaat en als je met de kredietkaart betaald word je wel gevraagd het bedrag voor de bediening in te geven; sorry maar dit is erover

Alle beoordelingen van dit restaurant