Beoordelingen van Passade

1958 personen hebben dit restaurant beoordeeld
Boek je restaurant online en je ontvangt de dag na je restaurantbezoek een uitnodiging om je review te schrijven en te delen
8.1
1958 beoordelingen
datum score
Patrick
Beoordeeld op: 20/01/2017
Patrick beveelt dit restaurant aan voor: Business lunch/diner

3 dezelfde voorgerechten! op 1 bord waren de...

3 dezelfde voorgerechten! op 1 bord waren de croutons vergeten, 2 de bord was de dressing + de pompelmoes vergeten. het desserts was ook blijven staan in de keuken en de koffie was helemaal niet doorgegeven, waardoor we toch redelijk lang hebben moeten wachten.

Karen
Beoordeeld op: 09/01/2017

Had to wait too long between meals. An hour...

Had to wait too long between meals. An hour +-between each dish. We had a three course menu. Entree was tasteless. Found price/quality not worth the dishes.

omer c.
Beoordeeld op: 07/01/2017

De kwaliteit van mijn gerecht, de Herefordsteak...

De kwaliteit van mijn gerecht, de Herefordsteak ( zeg ik het juist?) was - gezien de prijs die er voor gevraagd wordt - ondermaats. Pezig, niet mals, wel goed gebakken ( saignant). Ik heb ook bijna 15 minuten op de gevraagde kroketten moeten wachten, waardoor ik dus koud gegeten heb. Drie halve kerstomaatjes en een paar gefrituurde slierten komkommer(?), vind ik tevens wel héél mager als groenten. Saus, peperroom was dan wel weer heel goed. Andere tafelgasten moesten bijna even lang op hun rijst wachten (1 minuutje sneller dan de kroketjes), waardoor ook zij meer koud dan warm gegeten hebben. Algemeen : prijs/kwaliteit verhouding bijzonder laag, fijn en vriendelijk personeel. Met andere woorden, als er veel geld gevraagd wordt, dan mag, neen móet het ook helemaal af zijn!

Pascale
Beoordeeld op: 04/01/2017

Ik heb reeds gebeld met mevr Ilse om mijn ongen...

Ik heb reeds gebeld met mevr Ilse om mijn ongenoegen te uiten . Fazant was niet te eten ! Zeer droog en hard vlees precies of het eten was 4 keer in microgolf oven gezet. Koude groenten . Wij hebben daar niet van gegeten en de borden terug gegeven . Toen de rek kwam was er toch 1x een fazant aangerekend . ??? Getuigt van toaal geen service en respect voor de klant . Mvg De Meyer P

Dirk
Beoordeeld op: onbekend

De kwaliteit van het eten vond ik zeer matig...

De kwaliteit van het eten vond ik zeer matig - de everzwijn filet was te rauw opgediend en na bijkomend bakken in de keuken was het vlees te doorbakken. De service verliep zeer traag ( ondanks het feit dat ik de menu keuze 2 dagen eerder had doorgegeven) en enkel na aandringen werd uiteindelijk het voorgerecht opgediend ( na meer dan 30 minuten wachten). Bijkomend detail - bij het aperitief werden geen borrel nootjes opgediend en ik heb zelf voor de tafel wat schaaltjes met chips moeten halen. Ok wat op het menu was aangeduid als koekjes assortiment bleek nadien 1 koekje bij de koffie en dit werd pas gekorrigeerd nadat ik de ober hierop had attent gemaakt. Al bij al jammer genoeg een ontgoocheling ...

David A.
Beoordeeld op: onbekend

Quality of the food. My fish was dry (Nile...

Quality of the food. My fish was dry (Nile Perch), very dry . It did not seem fresh and was chewy. I left all of it but no waiter asked me the reason.

Joyce
Beoordeeld op: onbekend

1. we namen een businees lunch en lunch menu...

1. we namen een businees lunch en lunch menu - toch 3de gang niet kunnen nemen omdat de 2 uur die we hadden verstreken waren 2. in het begin gaf ik aan jarig te zijn - cava kwam pas bij de rekening (tijd was op dus cava adfundum te drinken?) 3. Hazebout (=hoofdgerecht) was veel te ver, overgaard waardoor de smaak weg was en karton overbleef. Ook misten we groenten bij het gerecht (1 spuit in 2 halfjes = evengoed geen groeten geven)

Jo
Beoordeeld op: onbekend

aperitiefglazen werden niet afgeruimd (tot...

aperitiefglazen werden niet afgeruimd (tot 2x toe moeten vragen); aperitiefhapjes kwamen als aperitief op was; niet de kans gekregen om glas wijn te bestellen bij gerechten; teveel tijd tussen gerechten + lunch heeft veel te lang geduurd; koffie zijn we elders maar gaan drinken; Kortom service liet te wensen over ...

Birthe
Beoordeeld op: onbekend

Sinds een tweetal jaar ben ik een regelmatige...

Sinds een tweetal jaar ben ik een regelmatige klant in Passade. Afgelopen weekend ging ik echter voor de eerste maal met een groter gezelschap (7personen) tafelen. We kregen een rustige tafel toegewezen, spijtig dat er geen ronde tafels zijn voor een grotere groep met een oneven aantal personen... Omdat we iets belangrijks te vieren hadden, gingen we eens zot doen en a la carte eten, drie gangen indien men nog plaats had na het hoofdgerecht. De eerste fout kwam er al nadat men met de verkeerde borden naar onze tafel kwamen... Nadien hebben we nog bijna een half uur moeten wachten op onze voorgerechten. Tweede fout: men had één voorgerecht compleet vergeten, wat minstens even erg is dat, wanneer we het zevende voorgerecht vroegen, er een toast zalm voorgeschoteld wordt... Bijna "gekwakt" op het bord maar wel voor de volledige volle pot te betalen... Wat ook tegenviel was dat wij om 19u aan tafel zaten en pas om 20u50 ons hoofdgerecht kregen. Eén van de hoofdgerechten (pasta scampi was lauw), de filet purs waren geen topstukjes ... Alledrie saignant gevraagd, eentje was nog veel te rood en een andere iets te ver. Vreemd ook dat er bij het gerecht met victoriabaars met saffraanjus en auberginetapenade geen puree of iets dergelijks geserveerd wordt. Na afloop aten vier van ons nog een dessert en enkelen een koffie of thee. Om een lang verhaal kort te maken: ikzelf heb al veeeeel beter gegeten in Passade dan afgelopen weekend. Het zaalwerk verliep ook niet zoals anders had ik de indruk. Het feit dat er in een van de zalen een feest aan de gang was en dat het restaurant zelf volgeboekt was, mag geen excuus zijn voor bovenstaande opmerkingen. Zeker niet als de rekening achteraf net geen 500 euro bedraagt zonder het voorstel van een compensatie.

Miet
Beoordeeld op: onbekend

Ondanks het feit dat bij de reservatie duidelij...

Ondanks het feit dat bij de reservatie duidelijk werd aangegeven dat we met twee jarigen waren, hebben we geen cava gekregen. Ook bij het afrekenen werd er geen korting gegeven (voor één jarige zoals op de website vermeld stond)... We hebben de Passade-menu genomen. Globaal wel ok, maar veel te weinig groeten. Bij de tournedos kregen we slechts 4-5 frieten. Dit stelt teleur. Dit is toch geen normale hoeveelheid voor een volwassene.... De kindjes kregen meer eten dan de volwassenen. Misschien moeten we een eventuele volgende keer maar allemaal een kindergerecht bestellen...

datum score