Openingsuren
Toon telefoonnummer Email Website Facebook

Patrick
Beoordeeld op: 01/06/2019
Patrick beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Verhouding prijs/kwaliteit

Reservatie om 17u30, einde 22u. Vrienden van...

Reservatie om 17u30, einde 22u. Vrienden van het restaurant personeel die een uur later waren kregen op alles voorrang, schampen op klanten die via socialdeal kwamen eten.

Willy
Beoordeeld op: 26/05/2019
Willy beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Verhouding prijs/kwaliteit

De bediening verliep vlot . Het eten was lekke...

De bediening verliep vlot . Het eten was lekker en we zijn op tijd kunnen vertrekken voor onze afspraak met de gids van de stad . Met dank

Marc beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Verhouding prijs/kwaliteit

Toffe brasserie in hartje Mechelen

Zeer lekker diner aan betaalbare prijzen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Ovide

Aangename brasserie

als brasserie krijgt deze zaak een heel goede notering. Vriendelijke ontvangst en dito bediening. Hun aanbevelingsbordje met de suggestie menu 'wild' is ons zeer goed bevallen. Neem daarbij nog een goede wijnkeuze en voor ons was het prijskwaliteit absoluut af. We zullen deze brasserie zeker onthouden voor een volgend bezoek aan de mooie, zuivere stad Mechelen.

Maarten
Maarten beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Topervaring!

Zowel presentatie, smaak als bediening waren perfect! Wij hadden een kleine tapasschotel gepakt, nog nooit zo'n mooie presentatie van een dergelijke schotel gezien. Ook het hoofdgerecht was heel lekker en de bediening was heel vriendelijk.(ondanks dat het enorm druk was)

Ilse

Zeer lekker maar je mag niet gehaast zijn

We zijn hier gaan lunchen tijdens de restodays. We hebben een 3 gangenmenu gegeten waarbij we voor elke gang konden kiezen tussen 2 gerechten. Het eten was zeer lekker van smaak en ook een streling voor het oog. 1 van de nagerechten was niet meer beschikbaar maar we kregen een alternatief aangeboden zodat we nog steeds konden kiezen uit 2 nagerechten. De bediening was zeer vriendelijk maar we moesten wel even wachten op onze gerechten. Gezien we niet gehaast waren, stoorde ons dit niet maar indien je een locatie zoekt voor een snelle hap, zou ik deze brasserie niet aanbevelen.

Vera
Vera beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner

Goed te doen

Vriendelijke bediening,mist enige ervaring. Aperitief kwam redelijk laat, zonder knabbeltje. Voorgerecht kort na aperitief. Zelf brood gevraagd en gekregen. Eten was lekker. Dessert was reuze. Goede wijn. Wel geur hinder van toilet.

Greta
Greta beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Trendy kader

avondje uit

het was er zeer druk maar het stoorde niet, en een gezellige omgeving. Het voorgerecht ,hoofdgerecht was zoals het moest zijn, genoeg en lekker, dessert tiramisu was zéér lekker. de bediening vriendelijk, rustig en goed.

Denis

A conseiller

Très bon restaurant,personnel serviable. Plats délicieux et copieux.

Sofie

Super gezellig !!

Een heel erg gezellig en knus restaurant met goedlachs personeel. Wij werden enorm goed en snel bediend. Het eten zelf was enorm lekker en meer dan voldoende. Zeker een aanrader.