Beoordelingen van 't Witte Goud

Schrijf beoordeling
8.4
PamelaBarbé
Pamelabeveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 22/05/2016

We komen graag terug !

't Was perfect ! bedankt.

Katrien YsebaertYsebaert
Katrien Ysebaertbeveelt dit restaurant aan voor:
Beoordeeld op 23/07/2015

Super lekker gegeten!

Gisterenavond met twee naar 't witte goud geweest. Heel goed ontvangen en bediend door de chef zelf. Allebei het degustatiemenu vier gangen genomen, elk gerecht heel lekker, ruime porties, lekkere aangepaste wijnen telkens voorzien van een woordje uitleg door de chef. Alles tip top in orde. Rekening meer dan schappelijk voor de aangeboden kwaliteit. Was een zeer aangename avond en we komen zeker terug.

PatrickVan riet

Hongerige avond!

Porties zijn maar juist genoeg voor een kind van 5 jaar zijn maag te vullen. Echt geen aanrader dus om te gaan eten. Bediening was heel goed.

JorgeLambrechts

Waar voor je geld

Ontvangst en service heel joviaal. Het seizoensmenu van februari werd aangepast met Hopscheuten i.p.v. de Sint- Jakobsvruchten (opleg van €4 zeker waard) Vitello Tonato: miste een klein beetje frisheid. Maar leuk gebracht Skrei: iets meer Gandaham in het korstje had gemogen. Voor de rest ok. Hopscheuten: klassiek maar goed Iberisch varkensvlees: kwam niet helemaal tot zijn recht. Iberico varkensvlees is normaal iets lekkerder. Jammer. Presentatie ok Dessert: ok. Koffie. Altijd leuk dat men er 2 krijgt voor de prijs van één. Zoetigheden ok De aangepaste wijnen waren zeer goed Al bij al een goeie en leuke avond. Niet de Waw-ervaring maar dit hoeft niet altijd. Doe zo verder.

MarianneDobbels

Beetje teleurstellend

Onze hoge verwachtingen zijn niet ingelost om volgende redenen: onaangename geur bij binnenkomen, niet ontstofte zitbanken, onvriendelijke en weinig klantgerichte ontvangst en bediening, correcte maar geen waw keuken en als afsluiter, voor de bob's van dienst, een fletse cola die niet in het flesje werd opgediend maar reeds was uitgeschonken en die zo dood was als een pier. Pluspunt: lekkere wijnen.

MiekaToen

Wettig huwelijksfeest

Eind oktober vierden we ons huwelijksfeest in beperkte kring in 't Witte Goud. We selecteerden dit restaurant omdat we al van het eerste uur uiterst tevreden zijn over de lekkere keuken van Bruno, bovendien is het een zeeeeeeeeeeeeeeeeeeer aangenaam en rustig kader zelfs om een uitgebreide lunch met een groep van 10-tal personen te hebben. Bovendien is de service uitstekend. Bruno let op alle kleine details en verzorgd zijn klanten ten zeerste. Al onze genodigden waren zeer verheugd ! En bovendien konden we zeer mooie foto's maken in de tuin.... Voordien hielden we het beperkt voor romantische lunchen/diners met ons tweetjes en af en toe uitgebreid tot vier personen. Het is er doorgaans zeer rustig !

alfons

perfect etentje

fijne keuken en heel mooi sober interieur en de bediening was vriendelijk

HildeVan de Ven

een aanrader

was super lekker en gezellig

TonyVan Zeebroeck

Fijne smaken

Het was perfect . Een kleine opmerking, indien men nog van het aperitief geniet, dient men te wachten met de wijn voor het voorgerecht of een seintje te geven dat het voorgerecht er aankomt binnen 5 minuten

nadianeetens

fijne kennismaking

We hebben het diner met aangepaste wijnen gekozen en waren aangenaam verrast. Fijne smaken en de wijnkeuze uitstekend. Een aanrader!