Vuurkruisersstraat 140 9400 NINOVE
Openingsuren
Nu gesloten Openingsuren
Toon telefoonnummer Email Website
Hoe ontstond de naam Bistrot Carte Blanche? Toen, van Hassel Philippe, reeds enkele jaren werkzaam was in de horeca, kreeg hij het idee om een eigen brasserie op te starten. Toen hij een pand zag in het Ninia Shopping Centrum te Ninove, aarzelde hij geen moment en verhuisde van Antwerpen naar Ninove. Bij het naderen van de opening had hij nog geen naam gevonden. Tijdens een etentje zei er iemand, je krijgt carte blanche. Enkele ogenblikken later schoot het hem te binnen, de brasserie wordt 'Bistrot Carte Blanche'. En zo opende hij op 4 september 2003 de deuren van deze eigentijdse brasserie. Na enige tijd kwam er een zaakvoerdster bij; Veerle Vanvaerenbergh. Samen werken ze met het ganse carte blanche team aan een bistrot waar je terecht kan voor een hapje en een drankje, maar ook voor een uitgebreide maaltijd. Er is zowel een binnen- als een buitenterrras. Onze koks stellen elke veertien dagen hun nieuwe suggesties voor en met een héérlijk suggestiewijntje kan de maaltijd niet meer stuk. Onze koks werken enkel met verse produkten en dit seizoensgebonden. Indien U wenst op de hoogte te blijven van onze suggesties en evenementen of U zelf een bepaald gerecht op de kaart wil zien kan U zich altijd inschrijven bij de contacten of gastenboek. Bistrot Carte Blanche is elke dag geopend van 9h tot ... De keuken is doorlopend open van maandag tot donderdag van 9h tot 21h, vrijdag en zaterdag tot 22h. Veerle, Philippe en Abygaël en het ganse carte blanche team heten jullie van harte welkom.