We hebben nog geen foto's van dit restaurant
Een foto toevoegen
Maandagavond, Woensdag
Toon telefoonnummer Email

Jurgen

gezellig en sfeervol restaurantje

Beste, Het is de allereerste keer dat we daar zijn geweest en we waren verwondert, over de goede ontvangst van de gastvrouw, de mooie uitleg van gerechten die we kregen,ook het gezellig interier en het zéér lekkere eten, alles was zelf gemaakt,zelfs de frietjes met de hand gesneden en van de lekkere kroketjes gezwegen. De bediening ging héél vlot. Chapeau dat dit restaurant maar gerunt wordt door twee mensen.Een dikke pluim voor de chef in de keuken. Indien ik nog eens in de buurt ben ga ik zeker op voorhand reserveren om nog de andere lekkere gerchten te proeven, want alles wat langs onze neus voorbij kwam zag er zéér lekker uit. Echt een aanrader voor iedereen.

KERSDAG

Cadre typique et cuisine authentique

Restaurant au cadre typique avec accueil soigné et cuisine excellente. Ambiance familiale.

Dasseville

super gezellig tafelen

Dit restaurant is een aanrader voor wie in een ongedwongen sfeer gezellig wil tafelen. Zeer lekkere gerechten prijs/kwaliteit perfect.

Thierry

Gezellig ingericht en vriendelijk onthaal

Het is er lekker en een vriendelijke gastvrouw die zeer vriendschappelijk omgaat met haar klanten. Genoten van de kookkunst van de chef. Gebruiken verse ingrediënten. een aanrader!

Gui

Prima Restaurant

één enkel minpunt , het rook binnen naar de riolen ....waarschijnlijk een tijdelijk probleem gezien men eerder aan de baan al gewerkt heeft

erna

behoort tot de betere restaurants in oostende

lekker,verzorgd en heel vriendelijk, prijs/kwaliteit ok, muziek iets te luid en liefst geen vocale muziek, niet verteld wat de amuse-bouche bevatte, grietfilet met zeekraal besteld : geen zeekraal teruggevonden op bord, vind dit niet zo erg als er geen meer is, maar men moet het wel melden, maar we gaan beslist nog terug !

Gezellig ingericht en vriendelijk onthaal

Daar komen we zeker nog terug.

patrick

een lekker etentje

we zijn al verschillende keren naar "De Lisse" geweest omdat het er lekker is en een vriendelijke gastvrouw die zeer vriendschappelijk omgaat met haar klanten. Is een aanrader!

Nancy

Gezellig restaurantje

Ik ben daar reeds enkele keren geweest. Lekker eten. Vriendelijke gastvrouw. Misschien iets te grote porties voor het hoofdgerecht. Mooi kader en uitzicht op 17de eeuws wit kerkje.

Freddy

TOF RESTAURANT

VRIENDELIJKE EN CORRECTE BEDIENING LEKKER EN RUIM VOLDOENDE PORTIES EEN ECHTE AANRADER