Eetkaffee Poseidon

Toon telefoonnummer Email

Karine
Datum restaurantbezoek: 07/01/2018
Karine beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Verhouding prijs/kwaliteit

Aangename verwelkoming, vriendelijk personeel,...

Aangename verwelkoming, vriendelijk personeel, sfeervol interieur en lekker eten.

Annemie V.
Datum restaurantbezoek: 02/11/2017

Vriendelijk en lekker...

Vriendelijk en lekker

lieve
Datum restaurantbezoek: 27/04/2017
lieve beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

We hebben heerlijk gegeten en de timing om...

We hebben heerlijk gegeten en de timing om de gerechten aan tafel te brengen was prima. Als we nog eens aan zee zijn, gaan we zeker nog eens terug. Lieve

David

Super keuken, alles vers zeer goed prijs kwaliteit

Top service verse producten, geen diepvries zeer goede prijzen uitgebreide bierkaart

peter

lekker eten voor een ok prijs

zeer lekker om te eten

Kenny

Aanrader

Zoals mijn titel, ik ga zeker terug

Omer

Eerlijke keuken

Eetkaffee Poseidon was goed meegevallen. De bediening was zeer vriendelijk en het eten lekker.De zeetong was superlekker gebakken,en wat voor ons belangrijk is Niet druipend van de vettige botersaus.Bij een volgend bezoek aan Oostende gaan we zeker terug. Het interieur is wat ouderwets,maar dat heeft ook zijn charme.

eric

A conseiller tout simplement

Cuisine originale et même osée (soupe de poisson a la bière Malheur)... Originalité et gentillesse au rendez-vous. En un mot: parfait

hilde

eetkaffee poseidon heeft zijn parel verloren

bij het betreden van het restaurant kwam mij een onfrisse geur tegemoet, welke mij opnieuw overviel toen ik de jassen ging halen de bediening was ok, doch de drank bij het eten werd vergeten te serveren.. (weliswaar ook niet gerekend)- de vistongetjes waren goed maar de garnaalkroketten heel iets minder : prijs/kwaliteit ? jammer dat er geen melding werd gemaakt op de site, dat er dieren toegelaten worden in het restaurant ! indien ik daarvan op de hoogte was zou ik géénszins een boeking hebben overwogen ! dieren passen niet op een plaats waar er dicht bij elkaar wordt gegeten - zij kunnen ook niet altijd 'stil' gehouden worden en storen mij dusdanig !

Luc

Two4One

Redelijke maaltijd voor een goede prijs omwille van Two4One.