Dinsdag, Woensdag
Toon telefoonnummer

Peter
Peter beveelt dit restaurant aan voor: Groepen

Zeer matig

Het restaurant is te luidruchtig, mensen zitten opgepropt tegen elkaar. Niet echt gezellig, hoewel de inrichting wel leuk is. Het eten is niet echt hoogstaand, het is zeker niet slecht, maar ook niet speciaal de moeite om hier naar toe te komen. Ook was de "vers geklopte" bearneaise allesbehalve vers geklopt. De prijs was dan ook te hoog voor hetgeen er wordt aangeboden. Verder ook lange wachttijden tussen de gerechten, ook wanneer ik een koffie vroeg duurde dit makkelijk 15 minuten. Ook heb ik meerdere malen zelf de kaart gaan nemen, die gelukkkig achter mij lagen gestapeld, omdat er niets werd opgemerkt. Al bij al een vrij matige indruk.

Georges

Queens

Op zaterdagavond 3 mei gaan eten. Bistrokost was goed maar niet denderend. Niet voor herhaling vatbaar. Eigenlijk is het een café met eetgelegenheid, zeer luidruchtig zodanig dat men aan tafel elkaar niet meer verstond. Lange wachttijden tussen de gerechten, soms meer dan een uur.Bediening onvoldoende.

Ronny

zeer goed

correcte bediening. zeer lekker eten. mooie gezellige inrichting.

Tom

Wat een teleurstelling Je wordt gedropt aan...

Wat een teleurstelling Je wordt gedropt aan een Tafel vlak voor de wc waar het niet gezellig is Terwijl de zaak totaal niet vol zat Vervolgens wordt je bediend door een norse dikkenek die Totaal niet geïnteresseerd is zijn job En als je er wat van zegt wordt het weggelachen Het is bijgevolg erg jammer je geld hier aan te verspillen de keuken is de moeite waard Maar de bediening moet dringend aan gesleuteld worden zo nors ben ik. Nog nooit bediend geweest mij zien ze hier nooit meer Terug :-(

Najade

Super

Superrestaurant! Lekker en vers eten, zeer goede service, correcte info over bepaalde producten, gezellige sfeer. Best vooraf reserveren. Wij gingen er al 3 maal en gaan zeker nog terug.