Franse
Toon telefoonnummer Email

Christophe
Christophe beveelt dit restaurant aan voor: Groepen, Verhouding prijs/kwaliteit

Mooie locatie, eerlijk eten, maar niets bijzonder

Een mooie locatie met leuke accenten, maar niet alles is van deze tijd. Bijvoorbeeld de stoelen, het vast tapijt, de verlichting, ... zouden opgefrist mogen worden. Het RestoDays menu welk we aangeboden kregen, was verzorgd en eerlijk voor zijn prijs. De bediening was vriendelijk, maar miste net dat tikkeltje extra om het een aanrader te maken. Ondanks de kleine onvolkomenheden, ga ik dit restaurant zeker nog eens bezoeken. Niet voor speciale gelegenheden, maar wel voor een gezellig en ontspannen avondje uit. Ook het terras wil ik eens graag uitproberen, net als de chesterfield in de bar.

Vera

Lekker maar weinig

Met familie gaan eten voor de Resto Days. Met grote honger binnengegaan en met honger buitengegaan. Zelfs de kleinste eters waren niet voldaan. Kwaliteit was uitstekend. Goede selectie wijnen. In verschillende prijscategories.

Walter

klassieke franse keuken voorgerecht en hoofscho...

klassieke franse keuken voorgerecht en hoofschotel lekker - dessert minder lekker

Louis

Voor herhaling vatbaar.

Zeer klassevol en vriendelijke bediening.Het eten was van topkwaliteit. Hebben een zeer leuke avond gehad, de koffie met versnaperingen hebben we genuttigd in de chesterfield salon met een lekker cognacje, wat wil je nog meer.

Willie

Merkwaardig goed

Alles prima en van top kwaliteit: restaurant, eten, wijn, bediening. Er was toevallig weinig volk (2 tafels van 2). Dus erg rustig. Het buitenkader is subliem: je zit naast de prachtige golfbaan.

..Margot

voortreffelijk

aangenaam kader. Zeer verzorgd.

Nicole

Een restaurant om toe te voegen aan lijstje...

Aangename ontvangst in restaurant Bossenstein. Gezellig kader en zeer vriendelijke bediening. Er wordt opgediend zoals het hoort en er wordt met alle vragen rekening gehouden. We hebben een voortreffelijk diner aangeboden gekregen tegen een speciale prijs voor de Restodays. Wij komen beslist nog terug. Een aanrader. In de zomer is er kans om van het mooie terras te genieten. Nog één tip voor de zaakvoerder: er mag gerust meer reklame gemaakt worden en eventueel een wegwijzer meer om een groter klienteel te kunnen bereiken.

Bart

Goed eten met een uitstekende service

Goed eten met een uitstekende service: zoek niet naar de extravagantie, eerder een degelijke klassieke keuken. Combineer dit met een ouderwetser kader, maar met een uitstekende bediening en je hebt een rustig etentje midden in de groene omgeving van een golfterein.

René

Een fijne zondag avond

Zoals steeds werden wij zeer vriendelijk en uiterst beleefd ontvangen. De bediening was vlot e, wij hadden alle tijd om van onze maaltijd te genieten. het eten was van prima kwaliteit en de bord schikking was zeer mooi. Na deze instelling al meermaals bezocht te hebben blijf ik bij mijn gedacht dat dit Restaurant wel een ster waard . Een tevreden klant

jacqueline

lekker gegeten en aangename middag

wij vonden het eten zeer lekker en mooi gepresenteerd.Enkel de pladijskeuze was een beetje weinig en hadden we gelukkig n tussengerechtje genomen waarbij de st jacobsschelpen superlekker waren!Verder alleen positieve ervaringen en zeker nogmaals voor herhaling vatbaar.Dank U Restodays