Beoordelingen van Bistro B&b Le Nord

8.7
Christelle
Beoordeeld op: 17/11/2019
Christelle beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Gastronomie

Culinair genot

Van hapjes tot dessert aangenaam verrast . Zo lekker ! Vriendelijke en vlotte bediening . Ook de B&B heel mooi , zeer netjes , lekker ontbijt . Zeker een aanrader !

Tiffanny
Tiffanny beveelt dit restaurant aan voor: Gastronomie

Aangenaam

Het was even wachten voor ze aperitief kwamen opnemen, eten was heel lekker en op de koffie afsluiter en rekening was het ook even wachten. Bij thuiskomst jammer genoeg gezien dat we volle pot betaald hebben ipv deze speciale prijs...Alles bijeen, voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Dimitris Karagiannis
1 Beoordelingen
Beoordeeld op 31/03/2016

Beste, Inderdaad, onze excuses hiervoor. De koffie moest ter compensatie gekregen worden. Bij een volgend bezoek zetten wij dit zeker recht! De apero wordt dan van het huis gegeven. Wegens de drukte volledig over het hoofd gezien. Toch bedankt voor de beoordeling. Mvg, Bistro Le Nord

johan
johan beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Gastronomie

goed restaurant...

goed restaurant

Sara

voor herhaling

mooie zaak met verfijnde keuken. We waren direct op ons gemak door de goede gastheer. Bediening vlot en de keuken een ware ontdekking.

Patrick

Wachten wordt beloond

Door een foutje moesten we iets langer dan normaal wachten op ons voorgerecht. Dat werd echter ruimschoots gecompenseerd met drie voortreffelijke amuses. Wat daarna volgde was heerlijk. Niets op aan te merken. De huiswijn is een aanrader. Jammer dat de temperatuur niet toeliet om te genieten van het prachtige terras

Guido

voor ons sedert nieuwjaar de smakelijkste ...

voor item 5 : de waardering zou kwalitatief nog hoger zijn, indien de service(man) minder "kort van stof" zou zijn; deze opmerking kwam reeds spontaan door alle 4 bij het buiten treden, dus ... er is enigszins werk aan de winkel; 2 aperoglazen waren geschonden; daar kon niet eens een excuus af; enige reactie : ik werp die wel weg, nieuwe glazen werden niet gepresenteerd, d.i. een kapitale fout; hopen volgende keer op verbetering

patrick

We hebben ervan genoten.

Aangenaam kader, bediening héél vriendelijk en attent, het eten super lekker met een mooie presentatie, lekkere wijn. Om zeker terug te keren.

Patrick

Leuke ontdekking

Vriendelijke ontvangst, gezellig kader, bediening OK en wat U in het bord komt is culinair hoogstaand voor een Bistro!

Carl

...