Beoordelingen van Ma Passion

9.0
Danny
Danny beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Gastronomie

Culinaire Top

Wij waren al voor de derde keer bij Ma Passion en opnieuw super tevreden over zowel keuken als bediening. Wij keren zeker nog terug.

Linda
Linda beveelt dit restaurant aan voor: Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

was uitmuntend. Goede combinatie van smaken...

was uitmuntend. Goede combinatie van smaken en lekkere aangepaste wijnen.

ann
ann beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

uitstekend en niet zwaar

perfecte harmonie tussen gerecht en wijn. Heel mooie presentatie op het bord. Vriendelijke en vlotte bediening. Heel lekker kwaliteitsvolle gerechten. Zeker voldoende en licht gegeten.

Jo
Jo beveelt dit restaurant aan voor: Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Lunch met stijl.

Zoek je een degelijk en betaalbare lunch, dan ben je hier aan het juiste adres. Lunchmenu 35 euro. 3 correcte gerechten + vooraf en tussendoor lekkere kleine hapjes, die het gevoel van een 5 gangen lunch geeft. Ideaal voor een zakenlunch! Tip: investeren in aangepaste bieren. bv vedett ipa vr bij de visgerechten. Jammer: de korting van restodays ( 2 euro/menu) werd niet in rekening gebracht. Als wij in de buurt van Roeselare een zaknelunch inplannen, dan boeken we zonder twijfel terug bij Ma Passion.

Sabine
Sabine beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Gastronomie

Gezellig, lekker en een mooi kader.

Met 4 personen gaan tafelen, een plaats gekregen langs het haardvuur. Heel gezellig en aangenaam op een frisse vrijdagavond. Het eten was superlekker, we zouden toch de volgende keer opteren voor 3 voorgerechten daar het om gastronomische porties gaat. De wijnen waren verrassend van smaak maar in vergelijk met andere zaken van hetzelfde niveau onder de formule "aangepaste wijnen" waren ze hier toch wat karig mee. Eveneens de koffie, wat een klein tasje voor bij al dat zoets. Al bij al genoten maar prijs-kwaliteit geen hoogvlieger.

Julie
Julie beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie

Subliem en topservice

Het eten was heel lekker. De service was subliem! Zeker een aanrader.

Thierry

Heerlijk getafeld met 5

Apero (uiterst lekkere huischampagne met fijne hapjes) op het gezellig terras genoten. De voorgerechtjes (Makreel, Langoustines, zeebaars) zijn niet alleen prachtig gepresenteerd maar ook uiterst smaakvol. Hoofdgerecht en 2 overheerlijke dessertbordjes ! Minpuntje (vermoedelijk door de recente heropstart na het zomerverlof): aanvankelijk kozen we voor de kreeft en de kalfszwezerik, maar deze waren beide niet beschikbaar. Het alternatief was eveneens voortreffelijk !! Het ganse menu is begeleid met 2 lekkere witte wijntjes en 1 rode wijn. Conclusie: voor ruim 100 EUR pp een fantastische, gastronomische middag. Onze jarige mama bijzonder tevreden. Wij des te meer ! Proficiat.

Isabellemarc
Isabellemarc beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Gastronomie

Ontspannen sfeer in een mooi kader met super...

Een aanrader om leuke smaken te ontdekken.

Veerle
Veerle beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Gastronomie

Dineren in stijl

Heel lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Mooi kader en mooi gedresseerde borden. Helaas beetje wankel tafeltje vlak aan de bar. De zaak zat zo goed als vol. We namen het aperitief in de aperoruimte, maar die ruimte vonden we niet zo aangenaam. Mooi terras maar iets te fris om buiten te zitten. Volgende keer zeker apero aan tafel. De zaak is een aanrader voor wie graag goed tafelt en bereid is om daarvoor te betalen. Menu aan gunsttarief van 51 euro/pp. Met apero en drank erbij hebben we toch voor twee personen 180 euro in totaal betaald. Laat je niet misleiden door dergelijke aanbiedingen.