17/20 Gault&Millau
2 Michelin sterren
Rumbeeksesteenweg 300 8800 ROESELARE

Dirk
Dirk beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie

Puur genieten

We werden,Gentenaars,uitgenodigd door onze vrienden van Roeselare om samen te tafelen in dit restaurant. Onmiddellijk voelden we bij het binnenkomen dat we zouden verrast zijn. Al van bij de start met de apero en amuses werd ons gevoel bevestigd! Gans de menu van apero tot dessert en koffie was een ontdekking van smaken. Dit was tot nu toe, en we zijn beiden boven de 60, het beste restaurant die we ooit bezochten.

Marian
Marian beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Kinderen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Le nec plus ultra.

Perfecte ontvangst. Perfecte smaakcombinaties. Perfecte bediening. Goede geest bij het team. Bewondering voor chef en gastvrouw. En bedankt voor de zeer lieve afsluiter : zo konden we 's morgens nog even nagenieten van Boury. U zult ons nog vaak terugzien.

Kirsty
Kirsty beveelt dit restaurant aan voor: Gastronomie

Boury, een culinair hoogtepunt

De lunch bij Boury was een wilde gok, anderhalf uur rijden, dan hoop je dat het aan de verwachtingen voldoet! Het was een schot in de roos! Waar bij dergelijke zaken de wowfactor vooral bij de hapjes en het voorgerecht ligt, was hier, als één vd weinige zaken tot nu toe, alles evenwaardig en gewoonweg top. Ik heb momenteel een nieuwe lieveling! Als ik dan toch een minpuntje mag noemen, het bedienend personeel was schitterend, de sommelier heeft uitstekende keuzes gemaakt, en de samenstelling van de gerechten werd met veel enthousiasme gepresenteerd, maar de enkele keer dat we de gastvrouw aan tafel hebben gehad, was dit kort en redelijk 'lomp'. Maar ik kan me voorstellen dat iedereen wel een een 'mindere' dag heeft, dus het zal er me niet van weerhouden eens terug te keren!

Mario
Mario beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Aanrader

De keuken is van hoog niveau en men krijgt waar voor zijn geld. Als je speciale wensen hebt word er ook rekening mee gehouden.

VICKY
VICKY beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Gastronomie

Topzaak!

3-gangen menu van Resto werd uitgebreid met heel veel fantastisch lekker hapjes. Aangepaste bieren gevraagd die het menu compleet maakten. Schilderijtjes op het bord, echte smaakbommetjes. Zeer vriendelijke gastvrouw en personeel. Een absolute aanrader en benieuwd naar het nieuw concept in 2016!

Nico
Nico beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Business lunch/diner, Gastronomie

Culinair orgasme

Het eten was top van hapje tot dessert en de aangepaste wijnen waren subliem . Enig minpuntje was de champagne liet wat op zich wachten en de schotels volgden elkaar iets te snel op. Het eten was echt genieten en kom zeker nog terug en denk dat een 2 de ster snel zal volgen als ze dit niveau aanhouden.

Karin
Karin beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

prachtige culinaire wandeling

Van hapjes tot koffie - alles was perfect. Verfijnde smaken, heel mooi gedresseerd, een streling voor het oog en de mond. Mijn man heeft de extra kaasschotel erbij genomen en deze was zijn prijs meer dan waard. 5 mooie stukjes kaas met een verrassende garnituur. Voor herhaling vatbaar. Complimenten aan het jonge team.

Lobelle
Lobelle beveelt dit restaurant aan voor: Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Een échte verfijnde keuken - top !!! Aangenaam kader & uitstekende service, kortom zeker een tweede ster waard!!! Proficiat aan het ganse Boury-team!

Anne
Anne beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Trendy kader, Gastronomie

excellent

vanaf de huisaperitief tot en met de koffie zeer smaakvolle combinaties, erg gevarieerd : kunstwerkjes op zich zowel qua smaak als qua presentatie. Service : verbeterpunt :één van de opdiensters had wel een erg plat accent en sprak ook behoorlijk luid.