Mooi interieur - vriendelijke bediening - zeer...
Mooi interieur - vriendelijke bediening - zeer lekker gegeten !
Alle restaurants van Belgie: Top 10, promoties en beoordelingen. Reserveer je restaurant in Antwerpen, Gent, Leuven ....
Mooi interieur - vriendelijke bediening - zeer lekker gegeten !
Lekker eten in een zeer aangename setting + super vriendelijk
Voor de 2e keer geweest en het was weer super! Kwaliteit is dik in orde en meer dan vriendelijke bediening!
Top Lekker en goede bediening !
Mooie zaak, mooi interieur, lekker eten
Al op veel plaatsen overal ter wereld steak gaan eten, dit restaurant zit zeker in de top 3!
Lekker gegeten, vriendelijk en vlot personeel. Enkel de pepersaus viel wat tegen.
Super vriendelijke bediening Er werd echt rekening gehouden met de wensen van ons als klanten Eten = kwaliteit
Mooie restaurant, Lekker eten, geweldig sfeer, vriendelijke service