Beoordelingen van Moeder Jeanne

Online reserveren
8.3
Ruddy
Ruddy beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

zeer aangename avond

kom er zeker terug, was een zeer goeie avond, een aanrader

Sabine
Sabine beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Top restaurant

Een echte aanrader. Gezellig mooi interieur, zeer lekker en genoeg eten. Vriendelijke bediening.

Tatjana
Tatjana beveelt dit restaurant aan voor: Koppels, Groepen, Business lunch/diner, Trendy kader, Gastronomie, Verhouding prijs/kwaliteit

Zeer lekker en mooi gepresenteerd...

Zeer lekker en mooi gepresenteerd

rita

smaakvol genoten

in een rustig kader hebben we genoten van een heerlijk etentje

Jozef

PRIMA

GOED RESTAURANT

Jackie

gezellig

xxxxxx

Marcel

Goede prijs kwaliteit verhouding

Lekker gegeten. Soms wel wat langere wachttijden

Gerda

AANGENAAM VERRAST

Van buitenaf had ik nooit gedacht dat het binnenin zo groot was en had ook een ander interieur in gedachten . Maar begrijp me niet verkeerd , het was tiptop in orde . Wat we kregen was heel lekker en zeker meer dan genoeg . Met andere woorden : hier kom ik zeker terug !!!

Eerlijke en behoorlijk fijne keuken. Zeer...

Eerlijke en behoorlijk fijne keuken. Zeer goede en attente bediening. Enig minpuntje : geluid wordt niet gedempt door enige tapijen of draperie waardoor té lawaaierig om echt te genieten ...